Tulen vain kyytiin tästä Tulen vain kyytiin tästä
meitsi huomenna meitsi huomenna
wPaint wPaint
monica kaatuu monica kaatuu
Eläinkuvakokoelma Eläinkuvakokoelma
Todellinen persemies Todellinen persemies
Kerrassaan miehekästä Kerrassaan miehekästä
Tuhkimo Tuhkimo
realistinen ammuntapeli realistinen ammuntapeli
l - l l - l
Mitä muutakaan odotitte? Mitä muutakaan odotitte?
Mieluisa lelu Mieluisa lelu
Kusitauko Kusitauko
Ryppy ja Koponen katsovat uutisia Ryppy ja Koponen katsovat uutisia
Kahvisi ei kelpaa kuin haudattavaksi >:3 Kahvisi ei kelpaa kuin haudattavaksi >:3
GET OUTTA HERE GET OUTTA HERE
aktiivimalli yhyy aktiivimalli yhyy
maga maga
Tähän se ääniefekti Tähän se ääniefekti
miten toimisit? miten toimisit?
Samaistun nyt vahvasti. Samaistun nyt vahvasti.
ilmeikästä ilmeikästä
False Positive - Specimen (3/3) False Positive - Specimen (3/3)
Good Friday Good Friday
 1 008 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.89 MB, 1 tiedosto, 20.06.2019 14:06:28
[ + 4 - | ]

Mersu

[30909] [VID-20190620-WA0005.mp4] [1.89 MB] [576x1024] [] []

mersu

(27)  · 

rellu

04.05.2020 19:03:30
#339247 [+1] Piilota Suosittele

Niin mitä hauskaa tai erikoista tässä klipissä oli? Renault on ollut maailman suurin autonvalmistaja vuodesta 2018, joten toimittavat / tuottavat varaosia jopa ns kilpailijoilleen, halvempaa tehdä keskitetyssä tuotantolaitoksessa isoja määriä tiettyä tuotetta. Itse ihmettelin aikanaan jaguaarin ilmansuodatinta ja muutamaa muuta osaa joiden valmistaja oli ford, ennenkuin tiesin että ford omisti jaguarin. Sama juttu kun tutki -90 luvun volvoa, renaultin tavaraa sieltäkin löytyi kun tekivät volvon kanssa yhteistyötä (Minkä hedelmänä näkyi siinä että rellut voittivat poikkeuksetta kaikki eurooppalaiset törmäys / kolaritestit -90luvun lopussa ja 2000 luvun alussa, kun volvo oli tehnyt sen -80 ; -90 luvuilla ja jo ansainnut turvallisen auton maineensa).

20.04.2021 11:41:15
#457347 [+-] Piilota Suosittele

Riku taas on kuin viime syksyinen koiranpaska keväällä, harmaavalkoinen, näyttää ja haisee pahalle, ei edes kärpäsiä kiinnosta.

[ 4 viestiä | ]