Katsokaa mitä minä osaan Katsokaa mitä minä osaan
moi pitää mennä moi pitää mennä
valkovalas valkovalas
Kissabussin serkku Kissabussin serkku
Dick Kickem Dick Kickem
puhuva poni puhuva poni
Suvakkia ei silti kiinnosta Suvakkia ei silti kiinnosta
Hoppeaa hihitykses! Hoppeaa hihitykses!
Ei me mitään tehty :3 Ei me mitään tehty :3
aim seksi änd ai knou it aim seksi änd ai knou it
Historiallinen vääryys on korjattava >:O Historiallinen vääryys on korjattava >:O
Aniki ilman paistettua riisiä Aniki ilman paistettua riisiä
Taistelu vihreästä timantista Taistelu vihreästä timantista
mmmmm mmmmm
eurooppa kartalla eurooppa kartalla
Start your engaynes♂ Start your engaynes♂
Mitä huorat? Mitä huorat?
Mmm Mmm
Basil vs Doge Basil vs Doge
foliohattu dolan foliohattu dolan
tonko näkösistä miehistä naiset tykkää? XDDD tonko näkösistä miehistä naiset tykkää? XDDD
H♂m♂ntain kakkostaso H♂m♂ntain kakkostaso
Siltsuluukki Siltsuluukki
Sulla on tuossa jotain :3 Sulla on tuossa jotain :3
 699 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 23.06.2019 11:39:53
[ + 8 - | ]

ei saa nauraa >:3

[31052] [0.mp4] [0.84 MB] [480x854] [] []

kissanpentu

(294)  · 

suihku

(84)  · 

pesu

(61)  · 

tippui

(9)  · 

lipsahti

26.10.2020 20:38:14
#403328 [+-] Piilota Suosittele

>>403326

Räyh! >:3


Hän on komea poika <3 ;3

On ne kyllä jäätäviä lihaskimppuja ja täynnä teräaseita ja puruvoimaa, helpompi vääntää toisen huumonin kanssa kuin 5-6 -kiloisen taistelugarvaballon :333

26.10.2020 20:48:41 | 20:49:42
#403338 [+-] Piilota Suosittele

>>403333

Ne on vain tehtävä, vaikka vastustus onkin hurja. Jihuu tulee jo viimeistään seuraava päivänä, koska kissojen pitkäkestoinen muisti keskittyy lähinnä tiettyjen piikkiärsykkeiden äärelle. :3

Edit: ja kuin ihmisetkin niin kissojen tehdessä jotain noin puoli vuotta niin siitä muodostuu jo tapa

26.10.2020 21:02:34 | 21:03:29
#403343 [+-] Piilota Suosittele

>>403338

Vastuulliset kissanhuumonit ovat vastuullisia 👍

Börheät ovat vähän kuin lapsia, joille pitää selittää että miksi pitää tehdä koulutehtävät ja miksi ei voi olla karkkia ruuaksi :3

Onnellinen olotila tuo kultakalan muisti, ei sitten omatuntokaan soimaa kolttosten jälkeen ;3

Ja huumonkamu saa näennäisen börtteytensä anteeksi <3

[ 8 viestiä | ]