Frensesia ja Rape tappelee autoista Frensesia ja Rape tappelee autoista
tämä on nyt minun tämä on nyt minun
en ollu minä =( en ollu minä =(
tissit tissit
turn the light aus turn the light aus
kuu kuu
mutta siellähän on lunta mutta siellähän on lunta
kkooodaa ai:lla kkooodaa ai:lla
Kauneimmat koivet Kauneimmat koivet
elämysmatka dubaihin elämysmatka dubaihin
talvikass talvikass
It's happening It's happening
rakkaudest lajiin rakkaudest lajiin
Peli Valuperteille Peli Valuperteille
joka mina joka mina
Henge Cosmicdross esiintyy Henge Cosmicdross esiintyy
ihana nainen ihana nainen
sinne läks sinne läks
salmi salmi
Ensimmäistä kertaa Thaimaassa Ensimmäistä kertaa Thaimaassa
Mikael Tunkkipoika Mikael Tunkkipoika
aasialainen nuuhnuuh kikkelityty aasialainen nuuhnuuh kikkelityty
asennusta asennusta
Ihana nainen Ihana nainen
 796 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 14.07.2019 01:04:37
[ + 5 - | ]

kustakin

[32059] [0.jpg] [0.01 MB] [240x240] [] []
0.jpg

pekka

(42)  · 

kusi

(119)  · 

pulma

14.07.2019 01:10:28 | 01:12:21
#225927 [+-] Piilota Suosittele

0,5L - 5,5L jos puhutaan Pekan juomista.

Jonneilla saattoi olla omaakin kusta mukana ja vettäkin saatettiin nauttia.

14.07.2019 06:14:21
#225946 [+-] Piilota Suosittele

>>225927
Todennäkösesti on menny limut, kossut ja kaljat ja ihan hyviä määriä jos jossain vaiheessa iltaa on menny puol litraa kusta eli sanosin, että isompi porukka ja joku 15L.

12.09.2024 02:33:54
#646725 [+-] Piilota Suosittele

Viisi litraa limua ja kusta juotiin puoli litraa. Yhteensä juotiin se puoli litraa kusta. Ensimmäinen lause on inrelevantti kysymyksen suhteen.

[ 3 viestiä | ]