haaskaan aikaa haaskaan aikaa
nekkeri yritti pikku kikkaa nekkeri yritti pikku kikkaa
kaukosäätimellä kirjoitus kaukosäätimellä kirjoitus
Buttfukkeri Buttfukkeri
tänä vuonna lykästää tänä vuonna lykästää
Tissit Tissit
mustan naaman karatekundi mustan naaman karatekundi
Tiistain puuma Tiistain puuma
rengaspaineet rengaspaineet
tämä on tärkeää tämä on tärkeää
työtön työtön
Linnuille ruokaa Linnuille ruokaa
käyttäjänimimerkin psyyke bileet käyttäjänimimerkin psyyke bileet
Joulu on rakkauden aikaa :3 Joulu on rakkauden aikaa :3
niin kauan oot ollu työtön niin kauan oot ollu työtön
tämä riittää kiitos tämä riittää kiitos
Oluenne saapuu tuota pikaa, sir Oluenne saapuu tuota pikaa, sir
eräänlainen startipilotti eräänlainen startipilotti
ahdistelija ahdistelija
RASSISSMIIII!!! RASSISSMIIII!!!
Jägerjätski Jägerjätski
Kissan huutikset Kissan huutikset
Ihana nainen Ihana nainen
Sopranos Sopranos
 764 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 17.07.2019 14:15:52
[ + 10 | ]

Suihkumietteitä

[32244] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [750x445] [] []
tiedosto.jpg

uutiset

(38)  · 

medialukutaito

17.07.2019 21:10:49 | 21:11:50
#227414 [+-] Piilota Suosittele

>>227402

Eipäs ole. Nykymedia yrittää kusettaa medialukutaidottomia, koska sitä tekevät vaikuttajat jotka ovat saaneet saman koulutuksen kuin mekin. Taidat olla nuori?

edit: mutta toki, uli uli... koska ajatus on silti kurantti tänäänkin

18.07.2019 18:46:21
#227707 [+-] Piilota Suosittele

>>227414 vanhat vs nuoret!!! shots fired!!!!!!!! Itse argumentoisin omilla aivoilla ajateltuna että samaa paskaa se on aina ollut, nykyään internetin ansiosta nähdään ettei se asia ihan niin mustavalkoinen ole mitä mediassa kerrotaan. Ennen tuli vain lehti jossa kerrottiin usein monen välikäden kautta nopeasti saatua tietoa joka kiiruhdettiin äkkiä seuraavan päivän painokseen ja koska lehtimiehet oli yli-ihmisiä ja tietäjiä, niin se asia sit oli niinku just niinku siellä lehdessä luki.

18.07.2019 18:49:08 | 18:56:54
#227709 [+-] Piilota Suosittele

>>227707

Ok.

Tässä puhutaankin nykyajasta ja siitä että tiedotus oli ennen tahattomammin paskaa. Nykyään pääsääntöisen suunnitelmallisesti paskaa. Ymmärrätkò?

Edit: Uskon kyllä vahvasti että mitä enemmän asiat muuttuvat, ne pysyvät silti samoina. Kaikki on jo tehty aiemmin eri muurahaisten toimesta.

[ 5 viestiä | ]