Päivän Mietelause Päivän Mietelause
Persut Persut
nallepuhilla ei onnistu nallepuhilla ei onnistu
ruck reah!! ruck reah!!
Snell-man Snell-man
4 hassunhauskaa kuvaa 4 hassunhauskaa kuvaa
Yli vaan Yli vaan
wc paper fail wc paper fail
Vittuilu on taitolaji Vittuilu on taitolaji
Katso sitä Katso sitä
Hitlercum Hitlercum
Bidenin politiikka meksikon lapsiin Bidenin politiikka meksikon lapsiin
Slayjer Slayjer
Based Kimi Based Kimi
Hyi kauhea Hyi kauhea
Iste murha Iste murha
Se ei pelaa, joka pelkää Se ei pelaa, joka pelkää
Sain syntymäpäivälahjaksi Sain syntymäpäivälahjaksi
perc perc
Tämähän on Tämähän on
Saivatko sotaveteraanit, mitä tilasivat? Saivatko sotaveteraanit, mitä tilasivat?
muonidus muonidus
benis benis
rukouskutsu rukouskutsu
 708 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 19.07.2019 14:58:03
[ + 1 - | ]

Husu part 3

[32303] [husu3.png] [0.02 MB] [722x185] [] []
husu3.png

husu

(52)  · 

hussein

(22)  · 

suomi

(394)  · 

rasismi

(148)  · 

rasisti

(77)
19.07.2019 14:59:17
#227964 [+-] Piilota Suosittele

Psykoosi tiivistyy. Mitä seuraavaksi? Millon Husun kaltaiset raivorasistit muuttavat käytöksensä ja alkavat elämään ihmisiksi? Noh ei ainakaan herran vuonna 2019, eikä ikinä jos tämä meno jatkuu.

19.07.2019 15:23:43
#227980 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä tommoset on ihan samaa kastia rajatkiinnihuutelijoiden kanssa. On se vaikee ymmärtää että puhumalla ite samaa paskaa nii ei oo yhtään sen parempi.

19.07.2019 16:26:49 | 16:27:08
#228022 [+-] Piilota Suosittele

Se on ehkä paras kun itkee internetissä ja omassa kaikukopassaan et kaikki on perseestä eikä ota selvää millaisia ihmiset oikeasti ovat. Kunnon neckbeard.

19.07.2019 16:50:03
#228036 [+-] Piilota Suosittele

Olen aina sanonut ketkä niitä keskimääräsesti rasistisimpia ovat. Husu ei varmaan edes suostuisi istumaan "spermanaaman" viereen bussissa.

Onks tää joku poliitikko? ...

Abdirahim ”Husu” Hussein Mohamed on suomalainen, somalisyntyinen radiotoimittaja ja entinen keskustapoliitikko. Hän toimi Helsingin Keskustanuorten puheenjohtajana kaksi kautta vuosina 2007–2008. Erottuaan keskustasta hän liittyi SDP:n riveihin elokuussa 2016.


On.

19.07.2019 19:55:42
#228148 [+-] Piilota Suosittele

>>228057
Keskusta-SDP rasismipuolueita? Perussuomalaiset on sellasta mainetta niittänyt vaikkeivät ole rasistipuolue kuin muutaman yksilön kohdalla.

[ 11 viestiä | ]