sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Rydman ja "Petra" Rydman ja "Petra"
Orpo heittää Rydmanin bussin alle Orpo heittää Rydmanin bussin alle
Hail Satan Hail Satan
gura gura
reddit reddit
On saavutettu 100% tasa-arvo. On saavutettu 100% tasa-arvo.
Ihana nainen Ihana nainen
montako sormea montako sormea
Muumibeikolla on asiaa Muumibeikolla on asiaa
Posti Posti
Vitun ituhipit Vitun ituhipit
Iiris taas väläyttää 🤦‍♂️ Iiris taas väläyttää 🤦‍♂️
Mää oon vaa vompatti Mää oon vaa vompatti
Sannan hallitus ❤️ Sannan hallitus ❤️
Kunniattomat paskiaiset Kunniattomat paskiaiset
Elokapina Elokapina
Vieraslaji löydetty suomen luonnosta Vieraslaji löydetty suomen luonnosta
Ampparitpois 2000 Ampparitpois 2000
Jaappanin koira sugoiiii Jaappanin koira sugoiiii
Persut Persut
MC Soini - Guggenheim-rap feat. Sipilä & Orpo MC Soini - Guggenheim-rap feat. Sipilä & Orpo
Juhannuskoira Onni Juhannuskoira Onni
Kumpi olet? Kumpi olet?
 751 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 24.07.2019 12:13:18
[ + 2 | ]

Röyh!

[32486] [Screenshot-(1).png] [0.21 MB] [315x323] [] []
Screenshot-(1).png

viivi ja wagner

 · 

röyhtäisy

29.07.2019 19:12:39
#231482 [+-] Piilota Suosittele

>>231465
Se on outo tapa. Hymyilen aina jos joku kyylää. Kassalle olen aina kohtelias ja hymyilen mutta joku saattaisi sanoa käytökseni duuniporukassa tai luolastossa jne. olevan vähintäänkin karkea.

[ 3 viestiä | ]