Toosa päivittyy Toosa päivittyy
Hiisi nuuhkii Hiisi nuuhkii
Rahastaja Rahastaja
PUT IN PUT IN
Voisin vain napsauttaa sormiani... Voisin vain napsauttaa sormiani...
Öitä Öitä
100% hetero 100% hetero
daryl hates salad daryl hates salad
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
totuuksia totuuksia
nukkuminen on kuolemaksi nukkuminen on kuolemaksi
ihana nainen ihana nainen
Keskiaikainen 'voi paska' Keskiaikainen 'voi paska'
Ljan karkkigate Ljan karkkigate
15 vuotta 15 vuotta
kaikista vaan ei ole sankareiksi kaikista vaan ei ole sankareiksi
Pink Floyd Ukraina Pink Floyd Ukraina
Ei kuolemakaan erottanut Ei kuolemakaan erottanut
Toimii Toimii
Nostalgia Nostalgia
Nudistitytöt Nudistitytöt
Omistaja löytyi Omistaja löytyi
Vastatkaamme taktisella ydinohjuksella!!! Vastatkaamme taktisella ydinohjuksella!!!
elegantti hiirulainen elegantti hiirulainen
 912 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.36 MB, 1 tiedosto, 26.07.2019 22:14:34
[ + 4 | ]

Menkää itteenne ituhippi huutelijat

[32566] [20190726_221201.jpg] [1.36 MB] [2560x1440] [] []
20190726_221201.jpg

makkara perunat

 · 

juuh elikkäs

(71)
26.07.2019 23:38:00
#230618 [+-] Piilota Suosittele

Missä sinappi? Ketsuppi? Majoneesit? Kurkkusalaatti?

Ja miksi noin pieni annos? Yömässy, kun on otettu vähän viunasta vaan pahimpaan mässyhimoon?

27.07.2019 08:01:46
#230717 [+-] Piilota Suosittele

230588

kanakastike?

Ranskisten ja nakkejen päälle?

>>230606
Jauhoa jauholla.

Jauhomakkarat on parasta.

>>230608
Onkohan nuo ranskalaiset "perunat" alikypsiä

Ovat. Maltti on valttia.

>>230618
>>230644
Tarvi ku vähän suolaa. Siis jos noi rainerit ois kypsiä.

Eilen tein kiireessä ranskalaisia kalapuikoilla koska nälkä oli aika maksimaalinen. Ois vaan pitänyt antaa olla vielä 10min mutta kyllä se mössönäkin siinä nälässä meni.

27.07.2019 13:09:29
#230834 [+-] Piilota Suosittele

>>230752
Miten voi olla mahdollista, ettei edes makkaraperunoita osaa tehdä.

Jos ne tolleen lämmittää sekasin mikrossa niin ainakin ranskalaisista tulee vetisiä puikkoja.

230818

Ranskikset tossa näyttäs hyvin mallikkaalta, mutta miksi oksensit niiden viereen?

27.07.2019 22:40:59
#231014 [+-] Piilota Suosittele

>>230877
'suppiapas. Nyt en käytä kumpaakaan kun koitan laihdutella. No vitut koita, mutta herkut vähille.

230889

Joskus näyttää just tolta :D Sama miltä näyttää kunhan on suht terveellistä ja lähtee nälkä.

[ 10 viestiä | ]