kundi ja nokkahuilu kundi ja nokkahuilu
kauhia mjäy >:3 kauhia mjäy >:3
Tassut Tassut
friikki friikki
Kuohuu Kuohuu
vegaanit uuniin vegaanit uuniin
kupari tapiot kupari tapiot
EU uuniin EU uuniin
tää on teille babylonin oravanpyöräläisille tää on teille babylonin oravanpyöräläisille
orwell alas :D orwell alas :D
Huutista jos totta Huutista jos totta
Keskusta Keskusta
kusella kusella
Sammakko peli Sammakko peli
Näin säästät vettä Näin säästät vettä
hapsi suihkuusa hapsi suihkuusa
Miksi olen äärikonservatiivi Miksi olen äärikonservatiivi
Tämmöstä tällä kertaa Tämmöstä tällä kertaa
haistattelu haistattelu
Mr Bean Mr Bean
iso joulu apu iso joulu apu
Herra Kikkeli näyttää ryppyään Herra Kikkeli näyttää ryppyään
transuform transuform
kikkaili kikkaili
 822 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.43 MB, 1 tiedosto, 09.06.2020 23:54:02
[ + 8 - | ]

Lohipaistosta

[44090] [20200609_234705.jpg] [1.43 MB] [2560x1440] [] []
20200609_234705.jpg

lohi

(24)  · 

juuh elikkäs

(71)
12.06.2020 21:09:08
#353696 [+-] Piilota Suosittele

>>353541
:D mut semmonen joka kuluttaa niitä. Mun pitäis nytkin vetää hiilareita varastoon maanantaiks että jaksaa tuolla perkeleen paahteessa. Syksy vois hyvinkin olla. Kuuma.

[ 4 viestiä | ]