Koulun logiikka Koulun logiikka
roope möyhyissä roope möyhyissä
kolari kolari
Yle ihmettelee Yle ihmettelee
waretus waretus
Viikonlopun viinit Viikonlopun viinit
Demarien jatkot Demarien jatkot
sannan tissi sannan tissi
Jauhojengi Jauhojengi
Nyt alkaa propagointi näitä vastaan Nyt alkaa propagointi näitä vastaan
maitoa kaupasta maitoa kaupasta
bile sanna bile sanna
ES and CS ES and CS
Ei onkelmia Ei onkelmia
Logiikka Logiikka
Gigachad 8bit Gigachad 8bit
turri turri
bayley jay bayley jay
KFC KFC
Northern finland 1900 Northern finland 1900
Kauppisen palikan siirto firma Kauppisen palikan siirto firma
sanna festareilla sanna festareilla
Keksikää Otsikko Keksikää Otsikko
Turpin autotalli Turpin autotalli
 795 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 07.08.2019 21:19:22
[ + 7 - | ]

Nuo yhdistäisi niin tulisi maailman vaarallisin juttu

[32826] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [619x433] [] []
tiedosto.jpg

nokia

(15)  · 

vs

(10)  · 

älypaska

 · 

luuri

07.08.2019 21:39:17
#232980 [+-] Piilota Suosittele

Toisaalta, ennen tartti olla erikseen puhelin, kamera, cd-soitin, karttakirja tai navigaattori jne..nyt pärjää yhdellä laitteella.

07.08.2019 23:55:21
#233013 [+-] Piilota Suosittele

Kestäähän se akku nyt vittu pidempään tossa ja toisessakin sen vuorokauden, ja mun nykysessä 60€ duuniluurissa kestää ~5pv.

Toinen luuri on vain hauskanpitoa varten. Ei puheluita eikä viestejä mutta hyvä olla varalla ja musiikkiin sekä videoihin.

09.08.2019 13:43:50
#233442 [+-] Piilota Suosittele

>>233427
Huh ~1300 ja 1500€ puhelimia. Faijalla on semmonen minkä voi viskata järveen (siten ettei se vaurioidu :D) tai pudottaa lähes mistä vaan vaikka naulan päälle, akku kestää 2 viikkoa, tavallisen älypuhelimen ~6" luokkaa, mutta paksuus 20-30mm. Ei kerro hintaa. Sano vaan että kallis.

Mulla on semmonen jota ei saa näppäinlukkoon, ja kuukauden päästä se on täynnä pölyä, hikeä ja purua, eikä mene takuuseen. En mä ota takuuta joka on yli 25% puhelimen hinnasta. Normitakuu tietysti on.

19.11.2021 02:02:27
#518704 [+1] Piilota Suosittele

Voi sitä vitutuksen määrää kun teini rakkauden riitojen takia paiskoin välillä noksun 3210 kipsilevy seinään ja arvaahan sen, 3210 oli ihan kunnossa mutta seinässä oli yht.4kpl nokialaisen mentäviä reikiä.
Kerran puolestaan pikku broidi tuli jotain homottelemaan kun istuin sohvalla tekstailemassa ja no puhelin lensi päin veljen otsaa *kops*, veli otti hetken lukua sillävälin kun minä manasin että eikait akku irronnut etsiessäni "halkoa" tuolin takaa.
Siinä oli kaikinpuolin kestävä puhelin, ei voi kuin haaveilla niistä kestävyys ominaisuuksista nyky lelujen kanssa.

[ 10 viestiä | ]