dolan ja hitler dolan ja hitler
Limboo Limboo
Kaljaa Kaljaa
Maistuisko? Maistuisko?
Ihana nainen Ihana nainen
Kamerukset :3 Kamerukset :3
Spirit animal Spirit animal
Jarrutus Jarrutus
'Murica police be like 'Murica police be like
katsoo urheilua katsoo urheilua
Nasevia vastauksia Nasevia vastauksia
Ihana nainen Ihana nainen
dolan vakoilee dolan vakoilee
Maamoottori Maamoottori
Kirja vauvoista Kirja vauvoista
zombie apocaöypse zombie apocaöypse
Justiinsa Justiinsa
1, 2, 3, hyp 1, 2, 3, hyp
Furryt Furryt
UwU UwU
Halloween Halloween
istanbull mentula istanbull mentula
Latella ränni päällä Latella ränni päällä
Kela Kela
 749 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.12 MB, 1 tiedosto, 08.04.2018 16:09:16
[ + 3 - | ]

Moderni arkkitehtuuri on hienoo

[10355] [0.jpg] [2.12 MB] [2000x8695] [] []
0.jpg

moderni

 · 

arkkitehtuuri

 · 

vs

(10)  · 

vanha

(68)  · 

turku

(26)
08.04.2018 17:58:58
#45614 [+1] Piilota Suosittele



Kuopion anttila, en nyt sano et toi vanhakaan ois ollu mitenkään erityisen kaunis mut toi "uus" rakennus on kyl ihan vitun ruma.

Pahin näissä on nuo 60-70-luvulla rakennetut palikkakerrostalot, en tiiä oliko ne hienoja ees sillon kun ne rakennettiin mut hyi saatana.

25.08.2020 11:50:07
#379103 [+-] Piilota Suosittele

>>45821
Yksi tuttu rakennusmestari sitä kovasti kehui. Ei uponnut minuun.
Rintamamieatalosta voi antaa Aallolle pisteet, kaiken muun se olisi voinut jättää tekemättä.

25.08.2020 12:01:42
#379106 [+-] Piilota Suosittele

>>379103
Aalto oli ylimielinen mulkku.
Rakennukset tehtiin arkkitehdin mielen mukaan, ei rakenteellisesti toimiviksi. Eli kunhan miellyttää Aallon silmää, niin se riittää tai oikeastaan oli riitettävä.
Suurin osa niistä kötöstyksistä ovat niin täynnä ongelmia, että purkutuomio olisi ollut halvempaa heti valmistumisen jälkeen.

25.08.2020 12:07:37
#379107 [+-] Piilota Suosittele

>>379106
Sitten niitä perkeleitä, kuten Finlandia-taloa, ei päätöksenteossa edes käsitellä tavallisina rakennuksina.
Sitä ei saa purkaa eikä julkisivumateriaaliksi eikä mihinkään muuhunkaan käyttää muuta kuin alkuperäisiä materiaaleja.
Eikä se talo edes näytä hyvältä kuin tasan tarkkaan yhdestä kohdasta Töölönlahden yli katseltuna. Edellyttäen, että parkkipaikka on tyhjä.

25.08.2020 12:18:41
#379111 [+-] Piilota Suosittele

>>379107
Mikähän ihmeen aivopieru oli siihenkin pistää julkisivuksi italialaista marmoria, kun ne vääntyili jo ensimmäisen talven jälkeen?
Ja tosiaan korjata ei saa kuin samalla paskalla.

[ 11 viestiä | ]