nyt on on gourmee makaroonimösssöä nyt on on gourmee makaroonimösssöä
miten kotipitsassa kypsennetään pitsaa miten kotipitsassa kypsennetään pitsaa
sämpylöitä :3 sämpylöitä :3
No Jeesuksesta tietty! No Jeesuksesta tietty!
kohta mennään :3 kohta mennään :3
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Keskusta taas vähän kämmää Keskusta taas vähän kämmää
arvostelu arvostelu
tunteisiin tunteisiin
Hyi vittu Hyi vittu
JH-a kansanäänestys EU elpymispaketista JH-a kansanäänestys EU elpymispaketista
Ai vittu! Nyt löytyi elämän tarkoitus! Ai vittu! Nyt löytyi elämän tarkoitus!
Vesku Jokinen & Arja Koriseva Vesku Jokinen & Arja Koriseva
Itä-Suomen Lääketiede Itä-Suomen Lääketiede
Whee! Whee!
Se oli elämäni omituisin joulu Se oli elämäni omituisin joulu
Sitku sun työpäivä on ohi Sitku sun työpäivä on ohi
The Real Pokebusters The Real Pokebusters
😘 😘
kaunis :3 kaunis :3
Shillä lailla 🤦‍♂️ Shillä lailla 🤦‍♂️
Miksi nainen ryhtyy perussuomalaiseksi? Miksi nainen ryhtyy perussuomalaiseksi?
angel wicky & made in canarias angel wicky & made in canarias
Rakenteellista korruptiota vaalikoneessa Rakenteellista korruptiota vaalikoneessa
 889 näyttökertaa, 4 viestiä, 11.86 MB, 6 tiedostoa, 15.08.2020 14:55:36
[ + 0 | ]

Kokki kolmoset

[46480] [tiedosto-1.gif] [0.32 MB] [340x210] [] []
tiedosto-1.gif
[46479] [tiedosto-2.gif] [2.91 MB] [347x347] [] []
tiedosto-2.gif
[46478] [tiedosto-3.gif] [0.89 MB] [400x299] [] []
tiedosto-3.gif
[46477] [tiedosto-4.gif] [3.94 MB] [498x280] [] []
tiedosto-4.gif
[46476] [tiedosto-5.gif] [0.56 MB] [296x200] [] []
tiedosto-5.gif
[46475] [tiedosto-6.gif] [3.24 MB] [480x268] [] []
tiedosto-6.gif

pizza

(167)  · 

keittiö

(39)  · 

fail

(95)
15.08.2020 15:25:27
#374954 [+-] Piilota Suosittele

Toisessa pelkää rasvaroiskeita ja työntää naaman kiinni kattilaan, viimeinen on vaan Viherahon kokkikoulun kasvatti...

15.08.2020 20:26:48
#375061 [+1] Piilota Suosittele

>>374954 Voi YRrrJÖöö... Pasin paskasessa keittiössä tapahtunutta: "Kattilaan kiehumaan kalapuikot ranskalaisilla, vähän perunasipuli sekotusta, makarylliä ja noita viimeviikolla roskiksesta löytyneitä lihapullia. Nää vähän tuoksuu huonolle, mutta eiköhän ne vitun pöpöt kuole keitettäessä. Testataas samalla tota lahjotuksena rontille tullutta koiranmakkaraa. Joo hyvää tää on."

[ 4 viestiä | ]