Hengailee vaan Hengailee vaan
raskas aids päivä raskas aids päivä
Köyhän miehen lowrider Köyhän miehen lowrider
näin käy kun bemarikuski vahingossa käyttää vilkkua näin käy kun bemarikuski vahingossa käyttää vilkkua
Mopon hinausta Mopon hinausta
Kippis Matti Nykänen Kippis Matti Nykänen
Koulutus tekee hyvää Koulutus tekee hyvää
Miten tyhmä pitää olla pukeutuakseen noin? Miten tyhmä pitää olla pukeutuakseen noin?
Volmarille <3 Volmarille <3
:D :D
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Väärä reikä Väärä reikä
mitä kuivauspusseissa on sisällä mitä kuivauspusseissa on sisällä
Sale tylytti trumppia- ilme Sale tylytti trumppia- ilme
Mikki Hiiri hupsuttelee Mikki Hiiri hupsuttelee
Strippari Strippari
Tuksu Tuksu
elementit kehissä elementit kehissä
Tissit Tissit
Gondola trippy shit Gondola trippy shit
Miekka apu Miekka apu
retardilassa sattuu ja tapahtuu retardilassa sattuu ja tapahtuu
kisset vaan haluaa pysyä lämpimänä kisset vaan haluaa pysyä lämpimänä
Dodii Dodii
 889 näyttökertaa, 4 viestiä, 11.86 MB, 6 tiedostoa, 15.08.2020 14:55:36
[ + 0 | ]

Kokki kolmoset

[46480] [tiedosto-1.gif] [0.32 MB] [340x210] [] []
tiedosto-1.gif
[46479] [tiedosto-2.gif] [2.91 MB] [347x347] [] []
tiedosto-2.gif
[46478] [tiedosto-3.gif] [0.89 MB] [400x299] [] []
tiedosto-3.gif
[46477] [tiedosto-4.gif] [3.94 MB] [498x280] [] []
tiedosto-4.gif
[46476] [tiedosto-5.gif] [0.56 MB] [296x200] [] []
tiedosto-5.gif
[46475] [tiedosto-6.gif] [3.24 MB] [480x268] [] []
tiedosto-6.gif

pizza

(167)  · 

keittiö

(39)  · 

fail

(95)
15.08.2020 15:25:27
#374954 [+-] Piilota Suosittele

Toisessa pelkää rasvaroiskeita ja työntää naaman kiinni kattilaan, viimeinen on vaan Viherahon kokkikoulun kasvatti...

15.08.2020 20:26:48
#375061 [+1] Piilota Suosittele

>>374954 Voi YRrrJÖöö... Pasin paskasessa keittiössä tapahtunutta: "Kattilaan kiehumaan kalapuikot ranskalaisilla, vähän perunasipuli sekotusta, makarylliä ja noita viimeviikolla roskiksesta löytyneitä lihapullia. Nää vähän tuoksuu huonolle, mutta eiköhän ne vitun pöpöt kuole keitettäessä. Testataas samalla tota lahjotuksena rontille tullutta koiranmakkaraa. Joo hyvää tää on."

[ 4 viestiä | ]