pieni kasa palluroita :3 pieni kasa palluroita :3
Viheliäinen valhe Viheliäinen valhe
Sounan desu ka? Sounan desu ka?
kirkas jää pilkillä kirkas jää pilkillä
Luukku 8 Luukku 8
Kisakiree karvanen 5evil Kisakiree karvanen 5evil
:3~ :3~
Paint joulukalenteri luukku 19 Paint joulukalenteri luukku 19
Ryppy ja isä osa II Ryppy ja isä osa II
Edestä pois, että näkyy. Edestä pois, että näkyy.
May God have mercy upon your soul May God have mercy upon your soul
Lääke jossa on potkua Lääke jossa on potkua
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Vesimelonin vartija Vesimelonin vartija
Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 7 Paint-Joulukalenteri 2019 luukku 7
Naistenhuoneen ovi jäi auki Naistenhuoneen ovi jäi auki
Kiittämöttömyys Kiittämöttömyys
ja vika sankari ja vika sankari
around the world around the world
Tempparit Suomi Tempparit Suomi
Al-ko hol Al-ko hol
OOF OOF
Koskettavaa Koskettavaa
Pölytys Pölytys
 795 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 07.08.2019 21:19:22
[ + 7 - | ]

Nuo yhdistäisi niin tulisi maailman vaarallisin juttu

[32826] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [619x433] [] []
tiedosto.jpg

nokia

(15)  · 

vs

(10)  · 

älypaska

 · 

luuri

07.08.2019 21:39:17
#232980 [+-] Piilota Suosittele

Toisaalta, ennen tartti olla erikseen puhelin, kamera, cd-soitin, karttakirja tai navigaattori jne..nyt pärjää yhdellä laitteella.

07.08.2019 23:55:21
#233013 [+-] Piilota Suosittele

Kestäähän se akku nyt vittu pidempään tossa ja toisessakin sen vuorokauden, ja mun nykysessä 60€ duuniluurissa kestää ~5pv.

Toinen luuri on vain hauskanpitoa varten. Ei puheluita eikä viestejä mutta hyvä olla varalla ja musiikkiin sekä videoihin.

09.08.2019 13:43:50
#233442 [+-] Piilota Suosittele

>>233427
Huh ~1300 ja 1500€ puhelimia. Faijalla on semmonen minkä voi viskata järveen (siten ettei se vaurioidu :D) tai pudottaa lähes mistä vaan vaikka naulan päälle, akku kestää 2 viikkoa, tavallisen älypuhelimen ~6" luokkaa, mutta paksuus 20-30mm. Ei kerro hintaa. Sano vaan että kallis.

Mulla on semmonen jota ei saa näppäinlukkoon, ja kuukauden päästä se on täynnä pölyä, hikeä ja purua, eikä mene takuuseen. En mä ota takuuta joka on yli 25% puhelimen hinnasta. Normitakuu tietysti on.

19.11.2021 02:02:27
#518704 [+1] Piilota Suosittele

Voi sitä vitutuksen määrää kun teini rakkauden riitojen takia paiskoin välillä noksun 3210 kipsilevy seinään ja arvaahan sen, 3210 oli ihan kunnossa mutta seinässä oli yht.4kpl nokialaisen mentäviä reikiä.
Kerran puolestaan pikku broidi tuli jotain homottelemaan kun istuin sohvalla tekstailemassa ja no puhelin lensi päin veljen otsaa *kops*, veli otti hetken lukua sillävälin kun minä manasin että eikait akku irronnut etsiessäni "halkoa" tuolin takaa.
Siinä oli kaikinpuolin kestävä puhelin, ei voi kuin haaveilla niistä kestävyys ominaisuuksista nyky lelujen kanssa.

[ 10 viestiä | ]