NNKP-Propagandaa NNKP-Propagandaa
moi :3 moi :3
Ensimmäinen kielioppinatsi Ensimmäinen kielioppinatsi
Hei jätkät! @Mr_Pihvi pelaa Resident Eviliä ja syö pihviä! Hei jätkät! @Mr_Pihvi pelaa Resident Eviliä ja syö pihviä!
Jos olisin joutunut pienenä tällaiseen, olisin alkanut parkua Jos olisin joutunut pienenä tällaiseen, olisin alkanut parkua
Kadonneen savustus pöntön metsästäjät :DD Kadonneen savustus pöntön metsästäjät :DD
Dabbelu Dabbelu
Kitsune Mura - Kettukylä Kitsune Mura - Kettukylä
Kuinka ystävystyä lemmikkinsä kanssa Kuinka ystävystyä lemmikkinsä kanssa
Lemmikeille Lemmikeille
filateliaa filateliaa
Näin pestään korvantaus Näin pestään korvantaus
Apustaja salarakas Apustaja salarakas
Ai et jaksa juua? No juo lissää Ai et jaksa juua? No juo lissää
"Eins zwei..." "Eins zwei..."
kaikki larppaa moton pyörää kaikki larppaa moton pyörää
Nyckelharpaa juhannusyöhön Nyckelharpaa juhannusyöhön
Kakkapylly Kakkapylly
Darwinin-palkinto ansaittu Darwinin-palkinto ansaittu
Le wine de l'natur Le wine de l'natur
kosto sortajalle! kosto sortajalle!
Mortti kotosalla ;___; Mortti kotosalla ;___;
luolaston käyttäjien leijonat. luolaston käyttäjien leijonat.
Vammanen Vammanen
 947 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 03.09.2019 14:46:23
[ + 2 | ]

Tessa

[33940] [Tessa]

yoyo

 · 

tessa

03.09.2019 16:54:48
#242969 [+-] Piilota Suosittele

Jojottelu on hauskaa, ostin joskus sellaisen hyvän jojon ja osaan muutamia monimutkasia lankatemppuja. Vieläkin tulee välillä kaivettua DM2 laatikosta ja kikkailtua.

[ 6 viestiä | ]