Kuonon puhdistus Kuonon puhdistus
Vahvat sauhut Vahvat sauhut
Turppi ja hapsi Turppi ja hapsi
Ruokaa krääsästä Ruokaa krääsästä
Facebookrage is real Facebookrage is real
Helvetin hyvä jätehuolto Helvetin hyvä jätehuolto
Prkl Prkl
karppaajat on tymiä karppaajat on tymiä
Jumalan rakkaus Jumalan rakkaus
Kalle-sarjakuva Kalle-sarjakuva
Gaza ei kuulu Israelille Gaza ei kuulu Israelille
Oletitko juuri pihvin raaka-aineen? Oletitko juuri pihvin raaka-aineen?
Jos vitutukseen voisi kuolla. Jos vitutukseen voisi kuolla.
Uusinta lakumuotia Uusinta lakumuotia
Lööp Lööp
1930-luvun suunnitelmia Leningradin uudistamiseksi 1930-luvun suunnitelmia Leningradin uudistamiseksi
Vitun ämmä Vitun ämmä
Eevertti sarjiit Eevertti sarjiit
Millainen miekka olisi oikea? Millainen miekka olisi oikea?
#19 #19
aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010) aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010)
jonnet ei muista jonnet ei muista
Krapula Krapula
Khyl Khyl
 984 näyttökertaa, 6 viestiä, 5.86 MB, 1 tiedosto, 06.09.2019 11:17:32
[ + 1 - | ]

Nyt sattui Juhaa leukaan

[34008] [VID-20190906-WA0003.mp4] [5.86 MB] [368x640] [] []

juha

(18)  · 

leuka

(5)
06.09.2019 14:06:36
#243596 [+1] Piilota Suosittele

"oispa ollu vinssi"
Onko tuohon väliin laitettu pätkä kettinkiä?Vähän näyttäisi olevan. On kyllä aika hyvä ammus jos suurin osa on kestävämpää, kevyempää ja venyvämpää vaijeria tai liinaa. +ties mimmonen olematon laminoimaton lasi tai korvattu kevytmuovilla

07.09.2019 19:27:02
#243744 [+-] Piilota Suosittele

Harvinaisen hyvä tuuri kävi Juhalla. Joskus näin samankaltasen, missä traktorilla yrittivät saada kärryä liikkeelle. Kuulu vaan nips naps, kun ketju irtos ja lenti suoraan traktorin koppaan. Hepulta katos koko pää.

07.09.2019 21:06:25
#243769 [+1] Piilota Suosittele

>>243711
ja kevennetty versio hinaamassa. tossa ei ole takapyörillä mitään painoa päällä, aika turha. vaikka tossa mudassa on m+s renkaiden kuviot aika täynnä oli painoa tai ei

08.09.2019 12:31:29 | 12:37:04
#243873 [+-] Piilota Suosittele

>>243769
Etupyörillä on ehkä vähän, mut näyttää toi vähän turhalta. Kuviot on varmasti täynnä. Ite koittasin just niitä risuja mutta ennemmin vauhdinottoa+risuja mäkeen. Ei tästä ole kuukauttakaan kun päästiin yks metsätie näin ylös. Meil oli kyllä 1700kg kantava kärry pickupissa, mutta se oli tyhjä.

En oikein halunnut olla auton takana koska itsesuojeluvaisto. Jyrkin kohta tuli liinoilla.

e: vittu siis jyrkin kohta kärrylle kun auto oli enää loivassa mäessä.

[ 6 viestiä | ]