Witness elämämkoulu US Witness elämämkoulu US
Oispa syksy. Oispa syksy.
Saaria Saaria
Tuleva hortonomi Tuleva hortonomi
Aroma Bilbo ja kumppanit Aroma Bilbo ja kumppanit
Pekka Naantalissa (alk.per. nimi ei tiedossa) Pekka Naantalissa (alk.per. nimi ei tiedossa)
Suomalainen voitonlaulu Suomalainen voitonlaulu
Kulutusta kestävät kusiluistimet Kulutusta kestävät kusiluistimet
Vappuaaton pulmapähkinä Vappuaaton pulmapähkinä
Kevyt mälli Kevyt mälli
Mahdollisuuksia on monia Mahdollisuuksia on monia
Näinhän se vain on... Näinhän se vain on...
DNA Results DNA Results
Pitää olla pikkuisen muhkea :3 Pitää olla pikkuisen muhkea :3
Tismalleen! Tismalleen!
Ei kutita Ei kutita
Vappuaaton saaga Vappuaaton saaga
Minä palaan :( (Mora) Minä palaan :( (Mora)
Zadin sarjakuva (alk.per. nimi ei tiedossa) Zadin sarjakuva (alk.per. nimi ei tiedossa)
takatalvi takatalvi
haukotuttaa kun pitää lähteä ihan tosissaan haukotuttaa kun pitää lähteä ihan tosissaan
Sdp Sdp
Rauha! Työ! Toukokuu! Rauha! Työ! Toukokuu!
Euroopan vahvimmat geenit Euroopan vahvimmat geenit
 613 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 12.09.2019 15:58:36
[ + 5 | ]

Kato! Tassu :3

[34193] [Chill_Out670.jpg] [0.06 MB] [600x801] [] []
Chill_Out670.jpg

kissa

(5209)  · 

tassu

(149)
12.09.2019 16:03:55 | 16:04:19
#245356 [+-] Piilota Suosittele

>>245352
Tässä on taas pari viikkoa kärvistelty helvetin kipeän ristiselän kanssa. Käy vähän kateeksi kun toisella nousee jalka melkein ajatuksen voimalla.

Lisäksi hieno tasse.

12.09.2019 16:07:34
#245359 [+-] Piilota Suosittele

>>245356

Voin sympatiseerata, koska kärsin pitkään kausittaisista ristiselkäkivuista ylipainon ja ammatinvalinnan takia. Ammatinvaihto ja liikunta auttoi.

12.09.2019 16:11:31 | 16:11:53
#245362 [+-] Piilota Suosittele

>>245359
Itse liikun paljon, mutta tää istumatyö tuhoaa paikat. Toisaalta mulla on ihan vaan syntymäpaska selkä. Välillä voi kopata vaikka pesukoneen kainaloon ja kantaa sen paikalleen. välillä taas pelkkä oleminen vihloo varpaissa saakka.

12.09.2019 16:35:41 | 16:39:48
#245378 [+-] Piilota Suosittele

>>245362
Juu, en olettanutkaan ylipainoa syyksi automaagisesti. Selkäkipua vittumaisempaa on vain hammaskipu.

edit: eipä muuten olekkaan, vaikka hammaskivussa ei voi nukkua niin voi sentään liikkua

12.09.2019 16:59:54
#245392 [+-] Piilota Suosittele

>>245362
>>245378
Maanantaina ois varmaan sitten niiden halkaisijaltaan 60-80cm tukkien pätkiminen jotka eivät mahdu koneeseen. Ei siinä mitään, mutta kun osa niistä painaa, ja ne pitää kantaa ja nostaa erilliseen halkasukoneeseen.

Olen nyt viikon istunut putkeen. Mulla on aina ollut paska selkä vaikka treenaan ja käyn salilla (enää harvoin).

[ 8 viestiä | ]