Hyvin menee.. Hyvin menee..
Siitoin Siitoin
varattuja varattuja
Hän ei tehnyt sinulle mitään pahaa ;__; Hän ei tehnyt sinulle mitään pahaa ;__;
Venäjä syyttää Suomea sotarikoksista Venäjä syyttää Suomea sotarikoksista
matrix apu matrix apu
libtards libtards
Anarkistit Anarkistit
Sähköauto Sähköauto
Viimeinen päivä töissä Viimeinen päivä töissä
ravintolat ravintolat
Hiihtäjäkaunottaret Hiihtäjäkaunottaret
uusi laji uusi laji
Gibson ES 335 Gibson ES 335
Sananvapaus Sananvapaus
Pihit ja säästäväiset Pihit ja säästäväiset
Woke, woke woke woke waco Woke, woke woke woke waco
Hauskaa oli Hauskaa oli
Jumboanterot vauhdissa. Jumboanterot vauhdissa.
Convoy Kiova Convoy Kiova
Lagi sallii Lagi sallii
Osaamista ja laatua Osaamista ja laatua
Andre Andre
6 vuatta myähemmin 6 vuatta myähemmin
 1 012 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 24.09.2019 15:09:27
[ + 3 | ]

greta thunberg

[34733] [greta-thunberg.png] [0.18 MB] [499x657] [] []
greta-thunberg.png

greta thunberg

(37)  · 

donald trump

(62)  · 

ilmasto

(42)
24.09.2019 15:39:29
#250639 [+-] Piilota Suosittele

Mikä haloo olisi noussut, jos kyseinen tyttö olisi otettu keulakuvaksi esim. maahanmuuttovastaiseen mielenosoitukseen?
Tai tyttö jonka matu on raiskannut?
Suomen edustajana tuonne jenkkikylään olisi voinut ihan hyvin lähettää vaikka se papitar.

24.09.2019 16:46:32 | 16:46:41
#250669 [+-] Piilota Suosittele

>>250656
En vain luule, vaan tiedän ihmisiä jotka vihaavat Gretaa. Kuten jo tilapäivityksessäkin sanoin, jopa siinä määrin, että fantasioivat häneen kohdistuvasta väkivallasta. Tosin jos elät pää perseessä, saatat saada maailmasta toisenlaisen kuvan.

24.09.2019 16:50:32
#250673 [+-] Piilota Suosittele

>>250669
Mikset sitten vastannut viestiini siellä?
Eli:
>>250430
Eli ketä? Kuka? Missä? Milloin? Ja onko maailmassa yhtään julkisuuden henkilöä jota kohtaan ei kukaan fantasioisi väkivallasta? Onko Greta siis poikkeus vai normi? Osaatko vammainen keskustella?

24.09.2019 16:53:50 | 16:54:12
#250674 [+-] Piilota Suosittele

>>250670
katsotaan sitten kun kiinan ja Intian presidenttien puntit oikein tutisee tän puheen jälkeen ja pikapikaa sulkevat kaikki hiilivoimalansa ynnä muut saastuttavat tehtaat ja vähentävät kansalaisistaan noin 2/3 😎

24.09.2019 17:15:14
#250682 [+-] Piilota Suosittele

>>250673
"Mikset sitten vastannut viestiini siellä?"
Missä siellä? Sun perseessä?

"onko maailmassa yhtään julkisuuden henkilöä jota kohtaan ei kukaan fantasioisi väkivallasta? Onko Greta siis poikkeus vai normi?"
En väitä että olisi kumpaakaan. Lähinnä ihmetyttää mikä saa ihmiset sanomaan niin paljon pahaa henkilöstä, joka tekee työtä meihin kaikkiin vaikuttavan asian parantamiseksi.

"Osaatko vammainen keskustella?"
Mukava huomata, että osui ja upposi :D

24.09.2019 17:17:08 | 17:17:56
#250684 [+-] Piilota Suosittele

>>250674
Tuskin ovat kovinkaan kuulolla. Mutta jos muualla kuitenkin kuunneltaisiin sen verran, että mietittäisiin kahdesti kannattaako kiinassa teettää esimerkiksi vaatteita vai ei?

24.09.2019 17:20:05
#250685 [+-] Piilota Suosittele

>>250682
Missä siellä? Sun perseessä?

No varmaa siel sun päivitykses vitun vammanen :D
En väitä että olisi kumpaakaan. Lähinnä ihmetyttää mikä saa ihmiset sanomaan niin paljon pahaa henkilöstä, joka tekee työtä meihin kaikkiin vaikuttavan asian parantamiseksi.

Et varmaan vieläkään tajunnu tätä pointtia
"vai niitä jotka manipuloi häntä"
Mukava huomata, että osui ja upposi :D

Vituttaa kun vammanen ymmärtää tahallaan väärin.

24.09.2019 17:45:27
#250710 [+-] Piilota Suosittele

>>250684
kannattaa teettää kiinassa vaattee mielummin kuin suomessa, kiinassa lapset saavat töitä ja suomessa se vaate maksaa hyvin vähän, kaikki voittaa

24.09.2019 18:09:43
#250726 [+-] Piilota Suosittele

Itseäni toistaen...

Aivopesty kakru Antifan leivissä uhoamassa - ja unohtamassa kuinka karmaisevassa tilanteessa Ruotsi on kaiken sinisilmäisyyden ja antifanttien vuoksi.

Ilmasto muuttuu ja ihmisellä on varmasti jonkinlaista vaikutusta ilmakehään ja ilmastomuutoksen sykleihinkin, mutta sitä ongelmaa ei ratkaista perjantailintsaavien länkkärilaiskurikakrujen lintsauksella tai uhoamisella - tai omien maiden kurjistamisella ja tuotannon siirtämisellä saastuttaviin ja ilmastosta piittaaviin maihin.

Helvetin Hullu-Reetta, käyttäisit tuonkin aikasi cleantech -yrityksissä ongelmia ratkomassa / innovoimassa tai vaikka vetyauton testikaniinina. Sen sijaan Hullu-Reetta vain uhoaa ja tuhoaa (ja saastuttaa).

[ 23 viestiä | ]