böö böö
sanna ja neekeri sanna ja neekeri
kyttävitsi kyttävitsi
Aasit Aasit
oltermanne oltermanne
gorilla rape gorilla rape
sumrfi sumrfi
onko nälkä onko nälkä
kissa kissa
lokki varasti lokki varasti
animepommit animepommit
ois pussihousuille oikein ois pussihousuille oikein
rikastettu espoo rikastettu espoo
miley cyrus tulloo miley cyrus tulloo
Mjäy Mjäy
Olen tehnyt tutkimusta ja tullut tulokseen Olen tehnyt tutkimusta ja tullut tulokseen
Perjantain prinsessat Perjantain prinsessat
trust your dentist trust your dentist
Prinsessa Prinsessa
Vasemmistolainen taideteos Vasemmistolainen taideteos
paper straws paper straws
hei sun heiluvilles hei sun heiluvilles
jonnet ei tiedä jonnet ei tiedä
naisten oikeudet naisten oikeudet
 919 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 25.09.2019 22:24:40
[ + 5 - | ]

Kyrvänsyylä ja hupiukko

[34781] [71581729_1131944913664194_5588841157586059264_n.jpg] [0.08 MB] [960x720] [] []
71581729_1131944913664194_5588841157586059264_n.jpg

greta

(72)  · 

risumies

(5)
25.09.2019 23:02:01 | 23:02:53
#251179 [+-] Piilota Suosittele

Risumies saisi antaa Hullu-Reetalle piiskaa.

Treenattu räyhäpuhe, julkista vihapuhetta ja fleimausta, tarkoin opeteltuine pausseineen kaikkineen. Hyi helvetti.
Ihmeellisesti unohdettu ja painettu villaisella Hullu-Reetan Antifa-paidassa keikistelykin.

Ja kyllä, suuret ilmastosaastuttajat (Kiina, Intia jne) pitäisi saada kuriin. Turhaa muovinkäyttöä pienemmäksi ja maatuvat pakkaukset monessa tuotteessa käyttöön. Turha hiilidioksidin tuuppaus pois. Cleantech-yrityksiin innovaatiotukia enemmän ympäri kehittyneitä länkkärimaita. Innovaatioteknologioiden ja tuotteiden aktiivinen tuki (esimerkiksi Neste My Diesel) tarvittaisiin ympäri kehittyneitä länkkärimaita.

Mutta mitä tekee Suomessa maailmaa syleilevä SDP-vetoinen hallitus? Niin, vetää esimerkiksi juurikin My Dieseliä turpaan ja innovaatio/cleantech -tuetkaan eivät hyvältä näytä. Täällä vain verotetaan ja rangaistaan kaikkia, erityisesti myös puhtaampia ratkaisuita.

Ei hyvin mene.

Että tekisit Hullu-Reetta jotain sinäkin, etkä vain mouhuaisi. Menisit vaikka kouluun ja tekisit cleantech-innovaatioita ja tuotteita. Ai niin, se ei kuulu Antifa-jengin toimintaan sellainen ollenkaan.

[ 3 viestiä | ]