sinne meni sinne meni
UWU UWU
JEWS JEWS
vapu ei lopu vapu ei lopu
Vaikeampi autovisa Vaikeampi autovisa
kansallissosialisti kass kansallissosialisti kass
naiset hoitaa naiset hoitaa
tulen tästä tulen tästä
transnaiset :D transnaiset :D
Kääntäjä kertoo totuuden Kääntäjä kertoo totuuden
holy daiwa holy daiwa
Notkea likka Notkea likka
Montako tunnistat? Montako tunnistat?
Muista hygienia Muista hygienia
Persettä Persettä
Kesäneito Kesäneito
Tuhoaja Tuhoaja
Kunnon jokeri hikky Kunnon jokeri hikky
GOTY GOTY
Tankotanssia Tankotanssia
Sinnemäen tytär vapautti Eloapinat Sinnemäen tytär vapautti Eloapinat
HEITÄ HOMO VOLTTI HEITÄ HOMO VOLTTI
Tästä lähtee tää meemi testiin Tästä lähtee tää meemi testiin
synttärisankari synttärisankari
 1 092 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 28.09.2019 12:31:10
[ + 14 | ]
👑 Plussatuin 28.09.2019.

Kirpputorilla

[34855] [tiedosto.png] [0.08 MB] [505x1550] [] []
tiedosto.png

kirpputori

(7)
28.09.2019 13:08:10
#252391 [+-] Piilota Suosittele

Juu, myyntiryhmissä tuntuu menevän juuri noin.

Ja sitten näissä annetaan/lahjoitetaan -ryhmissä siellä on ensimmäinen ahne naispuolinen 5 minuutin päästä varaamassa ja hakemassa tavaraa myydäkseen niitä sitten muualla.

29.09.2019 07:45:19
#252840 [+-] Piilota Suosittele

en kyllä varmaan kerkee mittailla. on kyllä hektinen elämä, mitähän kuluu aikaa mittaamiseen... minuutti

29.09.2019 09:55:30
#252890 [+-] Piilota Suosittele

Suomalaisille nuo myyntiryhmät näyttää olevan erityisen vaikeita.
Norjassa toimivat kaikki myyntiryhmät tuolla äijien ryhmän osoittamalla tavalla.
Ja kaupattava tavarakin on paljon arvokkaampaa, mitä Suomessa näyttää olevan.

Suomalaiset on homoja.

29.09.2019 15:54:33
#252969 [+-] Piilota Suosittele

Ei mitään enää ikinä face kirppareille. Laitat ilmoitukseen tarkat tiedot valmistusvuodesta, leveys, pituus, syvyys tiedot, valmistajan väri koodin, ajetut km, moottorin tilavuuden, ei ole ollut kissa/koira taloudessa, hinta on tarkka, sijaitsee hevonperseessä, vain nouto jne jne. Niin ensimmäisten AV / YV /jono kiljujien joukosta löytyy ne muutama sankari jotka kysyy tyhmiä kuten: "Ei kai teillä ole hamsteria?" tai "Mikä on lopullinen hinta jos tuot tänne poron perseeseen 499km päähän?" tai "Mikä ton oikea väri on?". Ei siis ihme että myyn vaikka huutokuppakeisarille, kuin että myyn facessa tai ei se tori tai huutonettikään sen parempia ole...

29.09.2019 19:05:35
#253055 [+-] Piilota Suosittele

>>252881

Naisen euro on kans koominen tapaus. Porvarikaveritkin yks kerta harmittelivat sitä, että naisen euro on 80 centtiä. Ei varmasti ole. Jos otat Tiinan ja Timon samaan työhön samoilla vaatimuksilla niin molemmat saa tismalleen saman palkan. Jos sitten käy niin, että Tiina laittaa kopiokoneensa käyntiin ja on pois työelämästä sen 10+ vuotta niin totta vitussa Timo on tienannu enemmän sen kymmenen vuoden aikana. Se on ihan oma valinta olla pois töistä.

"Yhy yhy yhyy... oon tehny töitä 10 vuotta ja ollu kotiäitinä toisen mokoman. Työkaveri Timo on ollu töissä sen 20 vuotta ja se on tienannu enemmän ku minä kymmenen vuoden aikana. Epistä! Epistä!"

[ 9 viestiä | ]