PÖLLÖT PÖLLÖT
kun aikaa kuluu kun aikaa kuluu
paras ai paras ai
apu domina apu domina
äähähähä äähähähä
Juutalointi Juutalointi
viina on hyvää viina on hyvää
vasurit vie meijän hitlerin vasurit vie meijän hitlerin
susifobia susifobia
säikytteli spandexia säikytteli spandexia
Tissi Tissi
Kunnioitti kamunsa rajoja Kunnioitti kamunsa rajoja
mun tissit mun tissit
Parempaa tusinaturria Parempaa tusinaturria
Taidetta Taidetta
he-man neuvoo he-man neuvoo
need for spede need for spede
kuka asuu veden alla kuka asuu veden alla
ei saatana ei saatana
tee-se-itse pensastrimmeri tee-se-itse pensastrimmeri
AMK lopputyö AMK lopputyö
Palli boxing Palli boxing
Luolasto ei toimi Luolasto ei toimi
JSON JSON
 1 092 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 28.09.2019 12:31:10
[ + 14 | ]
👑 Plussatuin 28.09.2019.

Kirpputorilla

[34855] [tiedosto.png] [0.08 MB] [505x1550] [] []
tiedosto.png

kirpputori

(7)
28.09.2019 13:08:10
#252391 [+-] Piilota Suosittele

Juu, myyntiryhmissä tuntuu menevän juuri noin.

Ja sitten näissä annetaan/lahjoitetaan -ryhmissä siellä on ensimmäinen ahne naispuolinen 5 minuutin päästä varaamassa ja hakemassa tavaraa myydäkseen niitä sitten muualla.

29.09.2019 07:45:19
#252840 [+-] Piilota Suosittele

en kyllä varmaan kerkee mittailla. on kyllä hektinen elämä, mitähän kuluu aikaa mittaamiseen... minuutti

29.09.2019 09:55:30
#252890 [+-] Piilota Suosittele

Suomalaisille nuo myyntiryhmät näyttää olevan erityisen vaikeita.
Norjassa toimivat kaikki myyntiryhmät tuolla äijien ryhmän osoittamalla tavalla.
Ja kaupattava tavarakin on paljon arvokkaampaa, mitä Suomessa näyttää olevan.

Suomalaiset on homoja.

29.09.2019 15:54:33
#252969 [+-] Piilota Suosittele

Ei mitään enää ikinä face kirppareille. Laitat ilmoitukseen tarkat tiedot valmistusvuodesta, leveys, pituus, syvyys tiedot, valmistajan väri koodin, ajetut km, moottorin tilavuuden, ei ole ollut kissa/koira taloudessa, hinta on tarkka, sijaitsee hevonperseessä, vain nouto jne jne. Niin ensimmäisten AV / YV /jono kiljujien joukosta löytyy ne muutama sankari jotka kysyy tyhmiä kuten: "Ei kai teillä ole hamsteria?" tai "Mikä on lopullinen hinta jos tuot tänne poron perseeseen 499km päähän?" tai "Mikä ton oikea väri on?". Ei siis ihme että myyn vaikka huutokuppakeisarille, kuin että myyn facessa tai ei se tori tai huutonettikään sen parempia ole...

29.09.2019 19:05:35
#253055 [+-] Piilota Suosittele

>>252881

Naisen euro on kans koominen tapaus. Porvarikaveritkin yks kerta harmittelivat sitä, että naisen euro on 80 centtiä. Ei varmasti ole. Jos otat Tiinan ja Timon samaan työhön samoilla vaatimuksilla niin molemmat saa tismalleen saman palkan. Jos sitten käy niin, että Tiina laittaa kopiokoneensa käyntiin ja on pois työelämästä sen 10+ vuotta niin totta vitussa Timo on tienannu enemmän sen kymmenen vuoden aikana. Se on ihan oma valinta olla pois töistä.

"Yhy yhy yhyy... oon tehny töitä 10 vuotta ja ollu kotiäitinä toisen mokoman. Työkaveri Timo on ollu töissä sen 20 vuotta ja se on tienannu enemmän ku minä kymmenen vuoden aikana. Epistä! Epistä!"

[ 9 viestiä | ]