TV-taso TV-taso
uuuu uuuu
Ykä sonni Ykä sonni
Sitomisleikit 5€ Sitomisleikit 5€
o_o o_o
Lääkärissä Lääkärissä
nimi kohillaan nimi kohillaan
Apple product Apple product
bendeleen händä >:3 bendeleen händä >:3
starbucks starbucks
Yökulli Yökulli
#PrayForFrodo #PrayForFrodo
Adeptus Mechanicus Adeptus Mechanicus
It's futile It's futile
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Latino tanssi apina Latino tanssi apina
Hyvin uppoo Hyvin uppoo
Popkornia Popkornia
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Kusipää Kusipää
You like that You like that
Kun laseilla pitää välttämättä nähdä myös toisiin ulottuvuuksiin Kun laseilla pitää välttämättä nähdä myös toisiin ulottuvuuksiin
Hjalliksella on asiaa Hjalliksella on asiaa
 752 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 01.10.2019 23:00:20
[ + 2 | ]

Mielipidevaikuttaminen

[34982] [5e957727.jpg] [0.09 MB] [700x797] [] []
5e957727.jpg

01.10.2019 23:08:30
#253784 [+-] Piilota Suosittele

Harkitsen äänestäväni kokoomusta vasta sitten kun kuulun 1 %:iin. Muussa tapauksessa ääneni menee puolueelle, jonka ajama agenda hyödyttää minun tuloillani elävää kansanosaa.

01.10.2019 23:38:05
#253789 [+-] Piilota Suosittele

Nykyistä Kokoomusta ei voi äänestää, kun katsoo ketä siellä on johdossa ja kun he ovat sellaisia Vihreiden mielistelijöitä ja heidän apupuolueensa.

[ 4 viestiä | ]