Naiset Naiset
Juoksen aina näin Juoksen aina näin
Parempi kuin alkuperäinen Parempi kuin alkuperäinen
Pe-La-Su Pe-La-Su
Princess Bowser Princess Bowser
Put In Put In
Laitappa kahvit valmiiksi poitsu Laitappa kahvit valmiiksi poitsu
Virgin ROTK vs Chad >globalisti :D Virgin ROTK vs Chad >globalisti :D
virgin last of us vs The Chad Of War virgin last of us vs The Chad Of War
Joku postasi mamu kritiikkiä Joku postasi mamu kritiikkiä
hei me heilutaan taas hei me heilutaan taas
Koiran opetusta Koiran opetusta
Oled weleho Harry :-DDD Oled weleho Harry :-DDD
Animepeppu Animepeppu
Pinkki pukee Pinkki pukee
Jaahas Jaahas
Paavo Paavo
Tupakantumppi auton ikkunnasta Tupakantumppi auton ikkunnasta
Makaroonimössö Makaroonimössö
Kehonkieltä Kehonkieltä
Mun elämä on vähä tällänen Mun elämä on vähä tällänen
Are you serious? Are you serious?
Klassikko: Hämyrit aineissa Klassikko: Hämyrit aineissa
kissakuvia kissakuvia
 710 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 26.10.2021 09:32:46
[ + 2 | ]

Kokoomusnuoren tärkeimmät huolenaiheet: rassismi ja kasvismaidot

[57829] [20211026_093203.jpg.png] [0.07 MB] [659x316] [] []
20211026_093203.jpg.png

kokoomus

(99)  · 

nuoret

(7)
26.10.2021 10:39:33
#510798 [+4] Piilota Suosittele

miten vitun tyhmiä täälläkin on porukat? Ainoa puolue, joka on maamme hyvinvoinnin takana ja täällä urpot kitisee siitä? Marinin hallitusko tätä maata pelastaa lähettämällä verovarat huijarivaltioille? Vittu te olette tyhmiä lampaita ja siitä joutuu tulevat sukupolvet maksamaan aasit!

26.10.2021 10:49:34
#510806 [+4] Piilota Suosittele

>>510798

Edessä on rankka säästökuuri suomella. Nyt jo luottoluokittaja varoitti suomea siitä, että lainamäärät ovat edelleen korkeat ja jatkuvat. Ei tarvita kuin pam ja lainaa ei enää tule kuten kävi 90-luvulla.

Sitten voidaankin miettiä miten kauniisti jaetaan eioota ja kenelle. Tulee itku siinä vaiheessa kun lainaa ei enää saakaan eikä tiedä mitä tehdä.

26.10.2021 15:47:11
#510875 [+2] Piilota Suosittele

>>510806
Ei tarvita kuin pam ja lainaa ei enää tule kuten kävi 90-luvulla.

Jotenki salaa ja perverssillä tavalla toivon tätä tilannetta, jotta porukka herää. Toisaalta tiedän sen johtavan omalla kohdalla totaaliseen rahattomuuteen ja huono-osaisuuteen. No pitää kaivaa tehdas esiin ja alkaa myymään pimeetä viina niinku ysärillä...

26.10.2021 22:45:08
#510982 [+1] Piilota Suosittele

>>510805
Oikeistopopulistisen logiikan mukaan Vallin hyväksyy kantaväestön tekemät raiskaukset ja muut henkeen ja terveyteen kohdistuvat rikokset, koska ei puhu niistä tai tuo niitä muuten esille.

26.10.2021 22:48:46
#510983 [+-] Piilota Suosittele

>>510789
No Veikko rupes urpoileen. Hyvä poliitikko keskittyy kaikkiin rikoksiin ja ainakin yrittää keksiä ratkaisuja, joilla niitä saataisiin vähennettyä. Huono poliitikko näkee vain tietyn ihmisryhmän rikokset ja ratkaisutkin ovat valitettavan usein harhaisia ja paskoja. Vallin on huono poliitikko.

27.10.2021 09:07:31
#511043 [+1] Piilota Suosittele

>>511017
Se johtuu siitä, että näet mitään hyvää muissa puolueissa, joten et myöskään näe sitä työtä jota he tekevät. Näin käy kun rajaa somefeedinsä hyvin kapeaksi. Se vääristää ja kaventaa maailmankuvaa.

[ 15 viestiä | ]