U w U U w U
>_> >_>
Vuodet verottaa Vuodet verottaa
Kokin erikoinen Kokin erikoinen
Modo pilkkomassa puita Modo pilkkomassa puita
Puluparka autoaan etsimässä Puluparka autoaan etsimässä
Krim on Venäjää! Krim on Venäjää!
Ystävät kalliit Ystävät kalliit
Oho Oho
vitun hessu vitun hessu
tulilla hehe tulilla hehe
Reikään tunkeutuminen Reikään tunkeutuminen
Spurdot Tapaa Jumal-Velhon :DD Spurdot Tapaa Jumal-Velhon :DD
Iloinen Iloinen
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
Tunnistaako nuoriso 1990-luvun? Tunnistaako nuoriso 1990-luvun?
Otti gansta selfien Otti gansta selfien
Jänniä euroja Jänniä euroja
Keisarillinen passi Keisarillinen passi
Stan Stan
Pihvinaama Pihvinaama
Sekalaisia Sekalaisia
Mun :3 Mun :3
UPS toimittaa UPS toimittaa
 736 näyttökertaa, 3 viestiä, 17.1 MB, 1 tiedosto, 13.03.2020 02:32:58
[ + 4 | ]

cocacolan vastaus pepsi mainokseen

[40637] [0.mp4] [17.1 MB] [718x404] [] []

pepsi

(11)  · 

cocacola

(12)  · 

poliisi

(331)
13.03.2020 18:25:27
#317572 [+-] Piilota Suosittele

Olispa hienoa jos voisi olla vapaaehtoinen mellakkapoliisi. Taivaalle pilviin suunnattaisiin valonheittimen kilo, jossa olisi varjokuvana miekkavaakuna, siitä tietäisi, että hipit ja vihervassarit ovat liikkeellä joukoittain. Siirtyisin autotalliini, jossa pukisin ylleni JouHa varusteeni ja siirtyisin paikallisen poliisilaitoksen pihalle kokoontumiseen. Sieltä meidät siirrettäisiin tilannepaikalle, jossa ensin aikamme kuunneltuamme Anttifanttien vittuilua, vaihtaisimme joukkojenhallinta -moodista joukkojenhajoitus -moodiin. Ja silloin anarkistiriepuja vietäisiin. :D

[ 3 viestiä | ]