Kurks :3 Kurks :3
Pamputin neuvoo Pamputin neuvoo
offiser donws offiser donws
Supliikkimies Supliikkimies
Tää apex on kuulemma hyvä peli Tää apex on kuulemma hyvä peli
rammari soimaan rammari soimaan
Whee! Whee!
Mahtava jousitus Mahtava jousitus
hieno asukokonaisuus hieno asukokonaisuus
illalla vauhti päällä :3 illalla vauhti päällä :3
Kuumies Kuumies
Kerro kerro kuvastin... Kerro kerro kuvastin...
koulumatkalle mars :3 koulumatkalle mars :3
Puolangan pessimistiryhmän rintanappeja Puolangan pessimistiryhmän rintanappeja
Jes! :3 Jes! :3
I Will Sleep Where I Want I Will Sleep Where I Want
hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI
Pääsiäispupu Pääsiäispupu
Nyt duli dabbelu! :3 Nyt duli dabbelu! :3
Cat on dog violence Cat on dog violence
testi testi
Muutama hattu Muutama hattu
Mestari pepe Mestari pepe
Näin Legendat syntyvät Näin Legendat syntyvät
 901 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 19.04.2021 18:53:23
[ + 1 | ]

Lipun arvostusta

[53166] [tiedosto.mp4] [0.44 MB] [450x388] [] []

poliisi

(332)  · 

lippu

(43)
19.04.2021 19:14:41
#457210 [+-] Piilota Suosittele

>>457207
Jaa'a. Ei tulis ainakaan mulla mieleen viranomaisena potkia minkäänlaista Suomen lippua. Mutta toisaalta eihän tässä maassa muutenkaan välitetä enää mistään mitään. Täys anarkia vaan päälle, perkele.

19.04.2021 19:43:50
#457215 [+-] Piilota Suosittele

>>457210
Ei tulis ainakaan mulla mieleen viranomaisena potkia minkäänlaista Suomen lippua.

No tää toki, mutta toi laki taitaapi koskea vain aitoa lippua, joten ei rangaistavaa, mutta vähintäänkin paheksuttavaa.

19.04.2021 20:11:19
#457221 [+-] Piilota Suosittele

ei tuosta näe onko mittasuhteet ja värit olennaisesti oikein, mutta miksei olisi
jos ei ole niin eiköhän sillä saa tehdä mitä vaan paitsi myydä oikeana suomen lippuna
muussa tapauksessa soittakaa poliisi

19.04.2021 21:52:05 | 21:52:13
#457250 [+-] Piilota Suosittele

>>457210
Meinaat, että jos käärii ittensä suomen lippuun ja tekee kolttosia, niin poliisit ei voi tehdä sulle mitään lipun tärvelemisen pelossa?

[ 12 viestiä | ]