10-Year Challenge 10-Year Challenge
Ison koiran lelu Ison koiran lelu
Muistakaa ens yö Muistakaa ens yö
Repostnik saanut lisäduunia Repostnik saanut lisäduunia
Faktaa ilmastosta Faktaa ilmastosta
auuuu auuuu
Räpätäti Räpätäti
Dabbelu :3 Dabbelu :3
Only Epstein things Only Epstein things
Bibbel bileet! \:D/ Bibbel bileet! \:D/
Tuukka Virtaperko -kokoelma 9 Tuukka Virtaperko -kokoelma 9
Mites tässä näin kävi? ;__; Mites tässä näin kävi? ;__;
ateistihaamu ateistihaamu
Setä Ruckus Setä Ruckus
Suikkanen juttelee Suikkanen juttelee
Bussikuskin selfiet. Bussikuskin selfiet.
Töitä, töitä Töitä, töitä
totta, totta totta, totta
Tissit Tissit
samikset samikset
Oof Oof
Teemu ja Dyson Teemu ja Dyson
Selkäsi takana :p Selkäsi takana :p
Videokokoelma Videokokoelma
 901 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 19.04.2021 18:53:23
[ + 1 | ]

Lipun arvostusta

[53166] [tiedosto.mp4] [0.44 MB] [450x388] [] []

poliisi

(332)  · 

lippu

(43)
19.04.2021 19:14:41
#457210 [+-] Piilota Suosittele

>>457207
Jaa'a. Ei tulis ainakaan mulla mieleen viranomaisena potkia minkäänlaista Suomen lippua. Mutta toisaalta eihän tässä maassa muutenkaan välitetä enää mistään mitään. Täys anarkia vaan päälle, perkele.

19.04.2021 19:43:50
#457215 [+-] Piilota Suosittele

>>457210
Ei tulis ainakaan mulla mieleen viranomaisena potkia minkäänlaista Suomen lippua.

No tää toki, mutta toi laki taitaapi koskea vain aitoa lippua, joten ei rangaistavaa, mutta vähintäänkin paheksuttavaa.

19.04.2021 20:11:19
#457221 [+-] Piilota Suosittele

ei tuosta näe onko mittasuhteet ja värit olennaisesti oikein, mutta miksei olisi
jos ei ole niin eiköhän sillä saa tehdä mitä vaan paitsi myydä oikeana suomen lippuna
muussa tapauksessa soittakaa poliisi

19.04.2021 21:52:05 | 21:52:13
#457250 [+-] Piilota Suosittele

>>457210
Meinaat, että jos käärii ittensä suomen lippuun ja tekee kolttosia, niin poliisit ei voi tehdä sulle mitään lipun tärvelemisen pelossa?

[ 12 viestiä | ]