Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.
Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Ihan vitun laitonta.
Meme IRL
Pyöräilyviikonloppu Minskissä
Vihreä pyöräjäbä taas!
Kotimatkalla
Spandenx pelle
Totta ainakin Helsingissä
Pyöräilijä
este
Chad niilo
alamäkeen
metsien kusipää
Koiraa tervehtimään
Liian kiire kaljakauppaan
Emohirvi näytti spandexille
pyöräilijä
Jeremy Clarkson pyöräilijöistä, noista teiden parasiiteista
Nyt sattu spandexia osa 2
Oletettu
ja kaikilla oli niin mukavaa
Spandex
Turkkilainen pyöräilijä
Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa