Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.
Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Totta ainakin Helsingissä
Chad niilo
Ihan vitun laitonta.
tarkkaa peliä
Melkein kuoli saatana
pyöräilijäsammakko
:D
Hyvää kesää pyöräilijöille
Pyöräilyviikonloppu Minskissä
Liian kiire kaljakauppaan
pyöräilijä
spandexraivo
Nyt sattu spandexia osa 2
Spandenx pelle
Emohirvi näytti spandexille
Pyörähippi ei ymmärrä
Liikennesäännöt ei koske pyöräilijöitä
Kotimatkalla
Meme IRL
Vihreä pyöräjäbä taas!
Hyvän mielen media
Jeremy Clarkson pyöräilijöistä, noista teiden parasiiteista