Nää on niin hienoo. Yks mikä on suomessa kanssa todella kaunista niin tietyömaiden vihaaminen. Ymmärrän kyllä jos siellä on joku NCC kolmatta viikkoa samalla pätkällä tekemässä paskaa lisua, mutta jos kuitenkin tarkotus olisi sitä päivittäistä työmatkaan helpottaa niin ei ne ukot siellä vittuillakseen ole aamu kuudelta krapulassa 180 astaisen bitumin päällä helteessä.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Hyvää kesää pyöräilijöille
Liian kiire kaljakauppaan
Turkkilainen pyöräilijä
Ihan vitun laitonta.
Emohirvi näytti spandexille
Pyöräilyviikonloppu Minskissä
:D
Meme IRL
alamäkeen
Jeremy Clarkson pyöräilijöistä, noista teiden parasiiteista
Vihreä pyöräjäbä taas!
tarkkaa peliä
metsien kusipää
Kotimatkalla
Melkein kuoli saatana
pyöräilijäsammakko
Pyöräilijä
Spandex
Chad niilo
Hyvän mielen media
Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa