Annan silmät, mitä sinä annat? Annan silmät, mitä sinä annat?
Merkkipäivä, 30 vuotta peleä Merkkipäivä, 30 vuotta peleä
Nyt kaikki virottelemään ja paukuttelemaan Nyt kaikki virottelemään ja paukuttelemaan
night city night city
Viimeinen vaalikuva. Viimeinen vaalikuva.
Äänestystaulu Äänestystaulu
Pitsasirkus 1 Pitsasirkus 1
Task manager Task manager
sosiaalietuuksien leikkaamista sosiaalietuuksien leikkaamista
Vihreä siirtymä Vihreä siirtymä
Kunnon pelle hermanni Kunnon pelle hermanni
Keiju taikaa Keiju taikaa
Alexis texas Alexis texas
Riialla tais olla odotukset korkealla Riialla tais olla odotukset korkealla
Turvallinen Suomi takaisin lapsille Turvallinen Suomi takaisin lapsille
Sulkia hattuun perussuomalaisille Sulkia hattuun perussuomalaisille
Muistaa vitusti väärin koska 15 pulloa olisi vielä uskottava Muistaa vitusti väärin koska 15 pulloa olisi vielä uskottava
Yle propagandaa taas. Yle propagandaa taas.
Sananvapaus, mitä persutkin ihailevat Sananvapaus, mitä persutkin ihailevat
Kesä on taas täällä Kesä on taas täällä
Vasemmistolaisuus Vasemmistolaisuus
rakel rakel
Tätä mieltä minä olen Applen luureista Tätä mieltä minä olen Applen luureista
uli uli
 850 näyttökertaa, 6 viestiä, 6.92 MB, 1 tiedosto, 16.12.2018 08:23:09
[ + 6 - | ]

Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa

[21678] [011436a1.mp4] [6.92 MB] [640x352] [] []

koputtelee

 · 

pyöräilijä

(33)  · 

rekka

(89)
16.12.2018 10:34:46
#133076 [+-] Piilota Suosittele

Huh. Eikös liikenne ollut yhteispeliä? Tuosta ei mahdu ei sitten mitenkään ohi? Voe vitthu. No. Nuori sälli, vielä on oppimista elämästä. Koputteluun riittää aikaa, mutta ei kiertämiseen?

KOff-jakelussa mulle tultiin sanomaan samaa. Siihen vastasin, notta kun olen itsekin pyöräilijä niin homma on hanskassa. Rupesi vittuilemaan, että jaa tuolta ajoradan puolelta. Sanoi, kylle jannu. Tämä on juoma-jakelua. Meinaatko että miten nostan kantin yli 150 kiloisen dollyn? No vittu homma joku sähköinen vehjes. Meinasin jo siinä vaiheessa oikeasti... Mutta pakko oli alentua ja sanoa vaan, mitäs jos nyt vaan kierrät tän auton?

16.12.2018 13:22:50
#133104 [+-] Piilota Suosittele

Ei vaikuta kyllä kummallakaan osapuolella olevan kaikki inkkarit kanootissa. Yksi koputtelee autoa ja toinen mutisee itsekseen hytissä. Voisi kuvitella että kummallekin löytyisi parempaakin tekemistä, ja ennen kaikkea toimivampi tapa selvitä tästä ylitsepääsemättömästä konfliktitilanteesta yli.

[ 6 viestiä | ]