"CatDog" Theme Song (HQ) "CatDog" Theme Song (HQ)
Puskaparty Puskaparty
Kuvaotokset #20 Kuvaotokset #20
Se vaikea kysymys Se vaikea kysymys
Cat Dealers - Your Body (Remix) Cat Dealers - Your Body (Remix)
St. Dominic tarjoaa leipää pojalle St. Dominic tarjoaa leipää pojalle
tekoälykästä tekoälykästä
Astronauttipornoa Astronauttipornoa
Choo choo Choo choo
Sovittu! Sovittu!
Gachimuchi Man X - Firehouse Stage ♂ Gachimuchi Man X - Firehouse Stage ♂
Tästäkin on nyt ihan vanhaa kunnon live action pornoa Tästäkin on nyt ihan vanhaa kunnon live action pornoa
Hämähäkeilläkään ei aina mene putkeen :( Hämähäkeilläkään ei aina mene putkeen :(
Pekko, itämerensuomalaisten oluen jumala Pekko, itämerensuomalaisten oluen jumala
Kakka Kakka
Kissagifejä Kissagifejä
Pusi pusi? Pusi pusi?
Mikolle tuomio. Mikolle tuomio.
Jou määääännn. Chicago ! Jou määääännn. Chicago !
Fernando and the Disk of Chaos Fernando and the Disk of Chaos
Sossurotta Sossurotta
munakasta munakasta
20 leukaa kun teet perässä niin saat??? 20 leukaa kun teet perässä niin saat???
Kansallismielinen suomalainen saa postia. Kansallismielinen suomalainen saa postia.
 850 näyttökertaa, 6 viestiä, 6.92 MB, 1 tiedosto, 16.12.2018 08:23:09
[ + 6 - | ]

Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa

[21678] [011436a1.mp4] [6.92 MB] [640x352] [] []

koputtelee

 · 

pyöräilijä

(33)  · 

rekka

(89)
16.12.2018 10:34:46
#133076 [+-] Piilota Suosittele

Huh. Eikös liikenne ollut yhteispeliä? Tuosta ei mahdu ei sitten mitenkään ohi? Voe vitthu. No. Nuori sälli, vielä on oppimista elämästä. Koputteluun riittää aikaa, mutta ei kiertämiseen?

KOff-jakelussa mulle tultiin sanomaan samaa. Siihen vastasin, notta kun olen itsekin pyöräilijä niin homma on hanskassa. Rupesi vittuilemaan, että jaa tuolta ajoradan puolelta. Sanoi, kylle jannu. Tämä on juoma-jakelua. Meinaatko että miten nostan kantin yli 150 kiloisen dollyn? No vittu homma joku sähköinen vehjes. Meinasin jo siinä vaiheessa oikeasti... Mutta pakko oli alentua ja sanoa vaan, mitäs jos nyt vaan kierrät tän auton?

16.12.2018 13:22:50
#133104 [+-] Piilota Suosittele

Ei vaikuta kyllä kummallakaan osapuolella olevan kaikki inkkarit kanootissa. Yksi koputtelee autoa ja toinen mutisee itsekseen hytissä. Voisi kuvitella että kummallekin löytyisi parempaakin tekemistä, ja ennen kaikkea toimivampi tapa selvitä tästä ylitsepääsemättömästä konfliktitilanteesta yli.

[ 6 viestiä | ]