Niilo voimistelee Niilo voimistelee
Mettällä Mettällä
Who wouldn't? Who wouldn't?
ansa ansa
Kipsun ajokoulu Kipsun ajokoulu
EA kurssilla EA kurssilla
Tuoretta tavaraa :3 Tuoretta tavaraa :3
toi kaverinsa toi kaverinsa
Rämpyttelyä Rämpyttelyä
Fingerpori Fingerpori
kulkukissa kulkukissa
Kommelluksia ja musavideoita Kommelluksia ja musavideoita
shakkimatti litteä maa shakkimatti litteä maa
♪Koska matka oli hauska niin pyysi hän mukaan yhden toverin ♫ ♪Koska matka oli hauska niin pyysi hän mukaan yhden toverin ♫
Pippurin paino Pippurin paino
ristiäiset ristiäiset
Kotkan meripäivät Kotkan meripäivät
Tuli tatti Tuli tatti
Aina ei hoksaa, kun julkisilla Aina ei hoksaa, kun julkisilla
Kesä/Heinä analyysi & todistelut Kesä/Heinä analyysi & todistelut
Kärpäsloukku Kärpäsloukku
normi normi
:D :D
Taidefilmi Taidefilmi
 794 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 2 tiedostoa, 31.03.2021 00:20:33
[ + 5 - | ]

Maailman ihanin valtio

[52758] [tiedosto-1.jpg] [0.08 MB] [843x931] [] []
tiedosto-1.jpg
[52757] [tiedosto-2.jpg] [0.1 MB] [843x1130] [] []
tiedosto-2.jpg

suomi

(394)  · 

persereikä

(59)
31.03.2021 00:48:52
#452279 [+2] Piilota Suosittele

Kyllähän meidän nyt pitää Italiaan rahaa antaa. Se elvyttää. Heitä.

Nykyisellä hallituksella on kyllä kova kiima jakaa rahaa ja väittää, että Suomi on rikas maa.
Jalkautuisivat oikeasti todellisuuteen ja kävisivät katsomassa, millaiset ruokakassijonot maassa on. Tai kävisivät kyselemässä vähän kotitalouden varallisuudesta vaikka Kaipolan tehtaan nurkilla. Mutta ei, kun "viisikolla" on vain ministeriauto alla ja hiukset hyvin, niin rahaa voidaan jakaa muualle.

31.03.2021 08:33:03
#452322 [+-] Piilota Suosittele

>>452272
Itseasiassa sähkö on Suomessa aika halpaa. Kuluttajahinnat veroineen ihan keskinkertaisia suhteessa muuhun Eurooppaan. Se, että onko muualla käytössä siirtomaksuja niinkuin täällä, niin siitä en tiedä...

01.04.2021 00:47:28
#452600 [+-] Piilota Suosittele

Jostain pitää se raha velkoihin repiä. Velkoihin jotka on tahalleen aiheutettu 4 vuoden tähtäimellä. Sähkönsiirtomaksu on tästä yksi parhaimpia esimerkkejä.

03.04.2021 22:07:40 | 22:08:30
#453386 [+-] Piilota Suosittele

>>453159
Mutta Espanjassa kalliimpaa sähköä ja nykyään jopa itse tuotettu sähkö on niin verotettua, eli on kannattavampaa ostaa sähköä muualta, kuin laittaa vaikkapa aurinkopaneeli parvekkeelle...

[ 7 viestiä | ]