Amista vituttaa Amista vituttaa
Elämme yhteiskunnassa, poniseni. Elämme yhteiskunnassa, poniseni.
Shall we? Shall we?
Mitenkä saa sulaneen muovin pois? Mitenkä saa sulaneen muovin pois?
Lepakkomies tunnustaa Lepakkomies tunnustaa
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
Tahtoo... Tahtoo...
hyvin opetettu hyvin opetettu
ei rasismille! ei rasismille!
Harvinaislaatuista yksityisyyttä Harvinaislaatuista yksityisyyttä
nyt sitä ruokaa perkele nyt sitä ruokaa perkele
juutaisen hyviä tuutteja juutaisen hyviä tuutteja
PinkiePieSwear - Sunshine and Celery Stalks PinkiePieSwear - Sunshine and Celery Stalks
paska juttu paska juttu
skeletor skeletor
Kamerukset :3 Kamerukset :3
istanbull mentula istanbull mentula
Väärä reikä Väärä reikä
Tyronen kissa Tyronen kissa
Ruåtsi hyysäröi Ruåtsi hyysäröi
kaikki mukaan ilmastotalkoisiin! kaikki mukaan ilmastotalkoisiin!
meat spin meat spin
Kiinassa ei ole valemediaa Kiinassa ei ole valemediaa
Terry Terry
 1 036 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.78 MB, 1 tiedosto, 07.04.2021 07:31:30
[ + 3 - | ]

ebola

[52895] [ebola.png] [0.78 MB] [1024x776] [] []
ebola.png

ebola

(12)  · 

tyrone afrikka

07.04.2021 08:16:31
#454674 [+1] Piilota Suosittele

VAADIMME SÄHKÖT KYLÄÄMME: Tuhoa annetut sähköt
VAADIMME KARANTEENIIN LAITETUT KYLÄN JÄSENEN VAPAUTETTAVIKSI. HEILLÄ EI OLE EBOLAA: Vapauttavat kaikki aseellisesti tappaen henkilökunnan. Viikon päästä koko kylä on tartutettu ebolaan ja kuolee.

Tuossa kaikki mitä osaavat. Eli aseellinen hyökkäys ja tartuttaminen.

07.04.2021 22:15:14
#454826 [+-] Piilota Suosittele

>>454674
Pikkasen mää kyllä epäilin alkuunsa sitä world-iq sivuston väitettä, että afrikan neekeritkin on siellä 60-70 äo:n kieppeillä, mutta sitten kun vilkasee uutisia niin kyllä se vaan alkaa kuulostaa ihan uskottavalta. Yks tuttu jo heti kättelyssä julisti, että ei voi pitää paikkaansa nekrujen ja karibian saarineekereiden pällien tulokset, että täytyy olla jotenkin kieroutunut testaamistapa. Sitte ku sivulla luki, että testi on käytännössä kattoen kulttuurivapaa ja mittaa vaan loogista päättelykykyä niin tuttu otti ja hörppäs kahvia sanomatta mitään.

[ 2 viestiä | ]