Kebabenchiladat Kebabenchiladat
teil o turri spermaa suonis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD teil o turri spermaa suonis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kun Demari tulee kadulla vastaan Kun Demari tulee kadulla vastaan
hieno kämppä hieno kämppä
crypto gondola crypto gondola
tissit tissit
buusteri buusteri
Muistakaa mitä on vihapuhe! Muistakaa mitä on vihapuhe!
isis isis
Sannan mussu lähettää terkkuja 🤣 Sannan mussu lähettää terkkuja 🤣
panacod panacod
Luolastomiitti Luolastomiitti
kelkkatyty kelkkatyty
Convoy totuus Convoy totuus
tiikeri tiikeri
convoy convoy
hienompi ilmapallo hienompi ilmapallo
Provosoiva mielipide Provosoiva mielipide
oravanpyörä oravanpyörä
Meta narkkariluola Meta narkkariluola
hiusten leikkuu hiusten leikkuu
kissa kissa
Ketkäs sano että Natsit on pahoja? Ketkäs sano että Natsit on pahoja?
Voi vittu, se meni plörinäks, kun meidän jengi kesken himaan läk Voi vittu, se meni plörinäks, kun meidän jengi kesken himaan läk
 918 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto, 10.12.2017 16:24:20
[ + 9 - | ]

PeliLogiikka - Half Life [1998]


pettämätön

(12)  · 

logiikka

(27)  · 

half life

(9)
04.06.2018 18:41:55 | 18:43:52
#62958 [+-] Piilota Suosittele

>>62953

No yhdeissä ( huomaa jatkettu sanapäätösvirhe) laneissa kaverilla oli kone auki ja pelasin kakkosta... kai? Oli aika perusräiskintä... paitsi mitä nakeltiin sitä jotain viuh viuh juttua ja hopiti hopiti jossain katoilla ja viemäreissä.

F.E.A.R. oli parempi. Siinä oli sentään bullet-time pam pam!

04.06.2018 18:55:52
#62963 [+-] Piilota Suosittele

>>62958 Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen. Ja half life tosin muistuttaa aika monta fps peliä koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

04.06.2018 19:32:39
#62988 [+-] Piilota Suosittele

>>62958
ja pelasin kakkosta

Pelasit kaverin kakkosta? Hmm..

>>62963
Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen.

Ei, mutta pitää sekin kokeilla.

>>62963
koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

Tuon tais iskäs kertoa.

[ 11 viestiä | ]