jumissa afrikassa jumissa afrikassa
Ihana nainen Ihana nainen
kusihätä kusihätä
Tissi Tissi
bibedi bubedi älä katko spageti bibedi bubedi älä katko spageti
Kiire! Kiire!
Suklaata Suklaata
mika suuttuu vain kerran mika suuttuu vain kerran
Tissit Tissit
nikki kay handjob nikki kay handjob
parempi kuski parempi kuski
Tervehdyksiä Tervehdyksiä
jesse koodaa jesse koodaa
tuntematon kieli tuntematon kieli
oota hetki oota hetki
Ihana mies Ihana mies
hapsi pyöräilemässä hapsi pyöräilemässä
tuomasveturi tykittää menemään tuomasveturi tykittää menemään
kissat lämmittelee kissat lämmittelee
Miesluola Miesluola
Tissit Tissit
kurkku hyväksi muistille kurkku hyväksi muistille
vähän tärisyttää vähän tärisyttää
liivijengi liivijengi
 725 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 07.10.2019 22:17:14
[ + 3 | ]

kodin suosituslämpötilat

[35225] [0.png] [0.05 MB] [1199x1250] [] []
0.png

asunto

(21)  · 

lämmitys

(8)
07.10.2019 22:46:26
#256374 [+-] Piilota Suosittele

Niinhän ne väittää. Mutta helvetti, että on ihmisen kylmä tuolloin ja pitää olla toppatakki päällä sisällä.

Perkele työ-/tietokonehuoneeseen 25, olohuoneeseen 23-24, makuuhuoneeseen 22-23, kuntohuoneeseen 21-22... ja vessaan niin maan perkuleesti. Pytyllä pitää olla mukavaa ja lämmintä.

07.10.2019 23:01:18
#256381 [+-] Piilota Suosittele

>>256374
makuuhuoneeseen 22-2

niin minunkin mielestä näin, mutta makuuhuoneessa riittää kyllä se 20 mun mielestä ja wc pitäis olla aina lämmin nimittäin kylmä wc tila pöntöllä voi aiheuttaa sulkijalihaksen automaattisen sulkeutumisen jännittämisen takia joka voi johtaa suolisto-ongelmiin

08.10.2019 08:25:29
#256498 [+-] Piilota Suosittele

Hyi helvetti 20 astettahan on jo aivan jäätävä. Makuuhuoneessa EHKÄ menee joskus kesällä, mutta talvella sielläkin pitää olla ~22 astetta. Läpi kämpän 22-23, vessassa ja kylppärissä 25+ astetta. Autotallissakin on talvisin n. 12-15 astetta ja varastossa 15 astetta. Miksi ihmeessä haluaisin jäätyä omassa kodissani?

08.10.2019 19:43:46
#256729 [+-] Piilota Suosittele

>>256717
Painovoimainen ilmastointi löytyy jo savupirtistä ja vanhemmissa kerrostaloissakin on vähintään huippuimuri, mutta joo. Ei välttämättä ole jokaisessa huoneessa poistoventtiiliä, mutta patterissa on termostaatti ja jos ei ole vapaan kasvatuksen mätä omena niin löytyy myös ovi.

[ 17 viestiä | ]