Neo heräsi lopulta Neo heräsi lopulta
Nakun viimeinen työpäivä Nakun viimeinen työpäivä
maatilan emäntä maatilan emäntä
kirjaudu facebookilla kirjaudu facebookilla
Myrskyn pamaus Myrskyn pamaus
hipeille uusi softa hipeille uusi softa
todella down todella down
Pyllerö Pyllerö
Katerina hartlova riding Katerina hartlova riding
uhkarohkeat pilkkijät uhkarohkeat pilkkijät
autokisan voittaja autokisan voittaja
sitä voi tarvita sitä voi tarvita
kirkuville naisille ratkaisu kirkuville naisille ratkaisu
Ihana nainen Ihana nainen
hyvä ryöstö hyvä ryöstö
Perseaukiset pelaajat esittää Perseaukiset pelaajat esittää
Burgeri Burgeri
super hapsi super hapsi
jos sulla olis aikakone jos sulla olis aikakone
Kristi Noem Kristi Noem
Börh Börh
Ihana nainen Ihana nainen
Hännät ovat vihollisiamme Hännät ovat vihollisiamme
Luolaston tunnari versio XXX Luolaston tunnari versio XXX
 1 250 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 08.10.2019 23:34:39
[ + 6 - | ]

Mr_Pihvi

[35274] [0.jpg] [0.05 MB] [830x490] [] []
0.jpg

jalaton

 · 

kyrpä

(204)
08.10.2019 23:43:45
#256829 [+-] Piilota Suosittele

Ottakaa nyt joku miinasta räjähtäneeltä puolikkaalta veteraanilta suihin. Se on tuonut paljon meillekkin. Öljyä kai. Ja pakolaisia.

09.10.2019 01:28:09
#256875 [+-] Piilota Suosittele

>>256868
America! Veteraanit ovat todella ylpeitä jenkeissä mitä ovat maalleen tehnyt. "Kertoisitteko mitä?" "Ööh tota me mentiin sinne kuolemaan kansan puolesta." "Miksi?" "Ämhh........ koska amerikka!"

Niille ei kannata siitä kyllä vittuilla. Olen ollut jenkeissä, ja eivät sitä, edes pientä armeijavitsiä hyvällä kato suomalaisen suusta.

09.10.2019 01:29:50
#256876 [+-] Piilota Suosittele

Sitäpaitsi Navy Sealsit eivät pärjänneet kovin hyvin Arctic One -leirillä 2017 lapissa tavallisten suomalaisten jääkäreiden seassa.

09.10.2019 04:04:31
#256891 [+-] Piilota Suosittele

>>256884
Ihmisille on paikkasa. Navy Sealssien pitäis pystyä operoimaan niin arktisilla alueilla, kuin siellä hullussa helteessä ilman paineita. Ovat amerikan ylpeys, ja uutisointia heistä ei katsota hyvällä.

Kuinkahan ois Navy Seal 6 vs Karhukopla? Joku 5vs5 ihan nopalla heitetyssä paikassa ja olosuhteissa.

Olen kattonut molempien koulutusvideoita, ja raakaa menoa. Suomalaisena laittasin silti rahani Ugandan lapsisotilaille. Ne on niin söpöjä ettei kukaan rohkene ampua

[ 13 viestiä | ]