Vittu kahvinkeitin jäi kotona päälle. Vittu kahvinkeitin jäi kotona päälle.
Obama ostaa yhden Popedan Obama ostaa yhden Popedan
Marjan kusireissu Marjan kusireissu
Ainoa hyväksyttävä syy hankkia selfie-keppi Ainoa hyväksyttävä syy hankkia selfie-keppi
Melek Mosso - Arzular Arsız Melek Mosso - Arzular Arsız
Amerikkalainen homo-vankila kokemus Amerikkalainen homo-vankila kokemus
Alkaisi jo olla kiire töihin ;__; :3 Alkaisi jo olla kiire töihin ;__; :3
älkää warettako älkää warettako
Taikaa Taikaa
TA-DA! TA-DA!
Ozzy Man Reviews: MEGA COMPILATION #5 Ozzy Man Reviews: MEGA COMPILATION #5
Kuin hanska Kuin hanska
Ei jaksa keksiä otsikoita 12 Ei jaksa keksiä otsikoita 12
Use me Use me
Gondola pohtii kosmologiaa Gondola pohtii kosmologiaa
Tilaa Youtube Tilaa Youtube
Pekka Pouta moshpitissä Pekka Pouta moshpitissä
Otsikko Otsikko
Please dont look.. Please dont look..
Rehtori Rehtori
Ei jaksa keksiä otsikoita 5 Ei jaksa keksiä otsikoita 5
BAWWWWW BAWWWWW
surullista surullista
Muutama webm 7 Muutama webm 7
 750 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 11.10.2019 22:54:06
[ + 11 - | ]

hyvä toimintamalli

[35373] [0.jpg] [0.12 MB] [800x850] [] []
0.jpg

hiekkaneekerit

(18)  · 

pakolainen

(47)  · 

dusty

 · 

shithole

12.10.2019 02:39:23
#258071 [+-] Piilota Suosittele

258046

No mitäs luulisit? Mutiaisen ainoa oikea paikka on sählämkähläm maassa ja sen ulukopuolella uunissa. Neekerit kuuluu afrikkaan, rättipäät lähi-ittään ja lappalaiset lappiin. Jos kävis semmonen ihime, että joku niistä ossais olla ihimisiksi niin sitten terve tulua. Kaikki muut syvälle, syvälle semmoseen suohon missä ne ei pääse saastuttamaan pohojavettä.

Jos kerran joku lähtee pakkoon sottaa ja sortua niin se on niin helevetin kiltti ja asiallinen ku olla ja voi, soppeutuu turvasatamaansa ja on hilijaa ku nekrofiili hautaustoimistossa. Arvopohjan mukaan meijjän pittää pittää huolta tänne tulleista pakolaisista. Ja vitun posket! Kansainvälisten sopimusten mukkaan turvapaikkaa on haettava ekasta turvallisesta maasta johon saapuu. Suomeen voi siis tulla turvapaikanhakijana joko Ruottista, Norjasta tai Venäjältä. Tänne tulleet turisteista ei oo ykskään niissä maissa syntyneitä, joten niitä ei tarvi ottaa vastaan eikä etes harkita, että otetaanko niitä vastaan. Eli Suomeen voi tulla korkeintaan hakemaan poliittista turvapaikkaa jos on näijjen kolomen maan kansalainen. No, ehkä mahollisesti Virosta, mutta siihen se jää. Kaikki tänne otetut rajan yli seikkailleet ähälämit on laittomia pakolaisia joilla ei oo minkään valtakunnan oikeutta turvapaikan hakijan statukseen.

[ 2 viestiä | ]