>>259258 Itseasiassa aika hyvää. Paistettu rasvassa ja hieman juustomaustetta päälle. Jopa tuo isoperseinen oli syötävä, mutta pienemmät oli parhaita. Toukat mitä ei näy pohjalta maistu perunalle.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Hehe
Paskaperse kupissa
Spydäriä
Itänaapurin parhaimmistoa
Risteilymätöt
mitä löytyy alta :3
Krapulamättöhaaste
Ateria
Leipäjonon saalis sponsored by Raksapulsu
Margariinillä voideltua grillikylkeä ja jotain herkkua