Sitä mä nyt vähiten olen. Ne kävelee ties missä pitkin lattioita ja joskus ulkona. Käveletkö itse pöydillä usein kun sinä, tai joku muu syö siinä samalla tai myöhemmin.
Mutta tossa on sen ruoka. Tosi hauskaa tytön mielestä. Vaarallista tuo on jos on kermaperse, mutta pöydillä ei hypi kukaan eläin täällä, paitsi jos vaihdan keittiön lamppua tai palovaroitinta.
Kissat nuolevat myös pyllynsä, perseensä ja tassunsa kolmikielisinä eri kielillä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
näin kova nälkä meillä on :3
savuahvenoita
Niin hyvää sipulia
Ruokakameleontti
onko nälkä
kuulinko juuri ruokaa
Elikkäs Villen puri
Hyi helvetti
paskapannarit
Risteilymätöt
JÄTÄ JÄMÄT?
Nekkulin jekkulit
Perjantain saalis
nuudelipitsa
slow cooker
nomskista
Ei se oo pöhölö joka pyytää.. vaan se joka maksaa;)
Pekonipizza
Runkkumatskua
K menu salaattijuusto on iha hyvä lisuke
Dance like a kirsikkatomaatti, sting like a haarukka