Evästä Evästä
Rainbow trololo Rainbow trololo
Öitä Öitä
murakka tekoäly murakka tekoäly
Ihana nainen Ihana nainen
Mitä hapsi sanoo? Mitä hapsi sanoo?
Luolastolaiset ylilaudalla Luolastolaiset ylilaudalla
Jumalrotta Jumalrotta
Väärä juna Väärä juna
Kuvia ja filimejä x6 Kuvia ja filimejä x6
Canon Rock Canon Rock
Luolasto palkkaa uutta ylläpitäjää Luolasto palkkaa uutta ylläpitäjää
Maga Maga
Huh? Huh?
Sillä välin USAssa Sillä välin USAssa
KUNDI GOT TALENT KUNDI GOT TALENT
Kissa Kissa
Homo raiskasi murtovarkaat Homo raiskasi murtovarkaat
Ilmapallo Ilmapallo
Väinämöinen ja pippeli-aino Väinämöinen ja pippeli-aino
Vaasan leipäbotti Vaasan leipäbotti
Haluatko allahakbariksi Haluatko allahakbariksi
Vumpalouska seikkailee Vumpalouska seikkailee
Videoita Videoita
 866 näyttökertaa, 3 viestiä, 4.62 MB, 1 tiedosto, 14.10.2019 20:48:45
[ + 3 | ]

Dodii

[35467] [tiedosto.jpg] [4.62 MB] [4640x3488] [] []
tiedosto.jpg

sirkka

(5)  · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

uppopaisto

 · 

kuppi

(43)
15.10.2019 10:02:57
#259418 [+-] Piilota Suosittele

>>259258
Itseasiassa aika hyvää. Paistettu rasvassa ja hieman juustomaustetta päälle. Jopa tuo isoperseinen oli syötävä, mutta pienemmät oli parhaita. Toukat mitä ei näy pohjalta maistu perunalle.

[ 3 viestiä | ]