Hyvältä näyttää, vaikka omatkin silmät vähän jotain lihatuotetta kuvasta hakeekin. En muista syöneeni tacoja varmaan ainakaan viimeiseen 16 vuoteen. Tuntuivat tottumattomalle ainakin silloin vähän hankalilta syödä, joten en ihan hirveästi tykästynyt. Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin ja oli oikeastaan helpompaa vain dipata loput palaset lautaselle tippuneessa täytteessä. Winter Tacot oli hyviä.
Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin
Kuoret pitää pistää joksikin aikaa uuniin, että kosteus lähtee niistä. Pellille alassuin erikseen. Jos on vieläkin ongelma niin salaatinlehti ensimmäisenä sisään niin se pitää täytteet sisällään.
[
6 viestiä
|
]
⭰
budjetti tacoja
kun näet sen
palestiinalaiset
kuulinko juuri ruokaa
Hampurilainen
karppaajat on tymiä
Usan valtio antaaa tapahtua näi
Kenway päätti mitä syön
Läskisoosia
Epäitsekäs kissa
Shower thoughts
Ei se oo pöhölö joka pyytää.. vaan se joka maksaa;)
En tiiä
Ime sitä
Gaza onko nälkä :D
Lämpimän börheät leivät
Tilasi ruokaa
Mestari kokki asialla
Hyvää hot dogia
Kun et ole 2 vuorokautee pystyny syömää ja iskee mässyt