Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin Löysin arkistosta Uudenmaan sulun aikaisen meemin
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
No, miten tän nyt sitten selittäisi No, miten tän nyt sitten selittäisi
Pro ratsastaja Pro ratsastaja
neekerin mongerrus neekerin mongerrus
anagrammi anagrammi
Kissa, mutsi ja naiset Kissa, mutsi ja naiset
I is a bitter then ya I is a bitter then ya
Elektroforez; Zlo Elektroforez; Zlo
Slayjer Slayjer
Työn sankarit Työn sankarit
Mulla on visio! :D Mulla on visio! :D
ihana nainen ihana nainen
koraani koraani
harrin ilme joka päivä harrin ilme joka päivä
kenkänokka kenkänokka
Katson kun vahva itsenäinen luolastolainen aukaisee sivuston. Katson kun vahva itsenäinen luolastolainen aukaisee sivuston.
annatko yhen kuparin? annatko yhen kuparin?
Ämmät rivissä Ämmät rivissä
Iso tissi Iso tissi
Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan" Kosmikud "Hipodroomi kurtisaan"
Subaru laatua Subaru laatua
Venäjä Venäjä
Matut Belgiassa Matut Belgiassa
 934 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.35 MB, 1 tiedosto, 25.02.2021 16:39:41
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 25.02.2021.

Juuh elikkäs, tacotorstai

[51994] [tiedosto.jpg] [2.35 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto.jpg

taco

(19)  · 

ruoka

(404)  · 

lautanen

(31)  · 

salsa

 · 

kämy

25.02.2021 19:02:31
#441992 [+-] Piilota Suosittele

Missä liha? Söisin kuitenkin. Sitte ku lasketaan noi kaljat ja covid-rokotteet tosta sivusta ni nälkäki lähtee.

26.02.2021 23:27:12
#442340 [+-] Piilota Suosittele

Hyvältä näyttää, vaikka omatkin silmät vähän jotain lihatuotetta kuvasta hakeekin.
En muista syöneeni tacoja varmaan ainakaan viimeiseen 16 vuoteen. Tuntuivat tottumattomalle ainakin silloin vähän hankalilta syödä, joten en ihan hirveästi tykästynyt. Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin ja oli oikeastaan helpompaa vain dipata loput palaset lautaselle tippuneessa täytteessä.
Winter Tacot oli hyviä.

28.02.2021 15:51:34
#443054 [+-] Piilota Suosittele

>>441940
>>441992
>>442340
Uskokaa tai älkää, mutta se on tuoresalsan alla.

Ensimmäisen puraisun jälkeen koko lätty räjähti käsiin

Kuoret pitää pistää joksikin aikaa uuniin, että kosteus lähtee niistä. Pellille alassuin erikseen. Jos on vieläkin ongelma niin salaatinlehti ensimmäisenä sisään niin se pitää täytteet sisällään.

[ 6 viestiä | ]