Luolaston Juhannusveikkaus 2019 statistiikka Luolaston Juhannusveikkaus 2019 statistiikka
huonotuurinen huonotuurinen
yrittää sanoa jotain :3 yrittää sanoa jotain :3
Ajoitus on kaiken börh ja börh :3 Ajoitus on kaiken börh ja börh :3
Nappula is död Nappula is död
Hyvän- ja pahantiedon puun hedelmä Hyvän- ja pahantiedon puun hedelmä
Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti
näin kissat kun muut ei nää näin kissat kun muut ei nää
White man White man
Lehtijuttuja 3 Lehtijuttuja 3
Kamoon, nyt mennään Kamoon, nyt mennään
Madlads - GG Allin Madlads - GG Allin
alamäkeen alamäkeen
Selkäänpuukotusfakta WW1 Selkäänpuukotusfakta WW1
Surun 5 vaihetta Surun 5 vaihetta
Huomisen sää Huomisen sää
osallistui seremoniaan osallistui seremoniaan
Vastaa ja voita Vastaa ja voita
Selkäkipu Selkäkipu
annattomia apu apustaja annattomia apu apustaja
To chechnya! To chechnya!
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
kissa ja härpäke kissa ja härpäke
ei taas näin ei taas näin
 780 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.07 MB, 1 tiedosto, 16.10.2019 15:23:40
[ + 4 - | ]

Unohdus hesarissa

[35561] [Text-Over-Photo_1571228557480.png] [1.07 MB] [1080x1352] [] []
Text-Over-Photo_1571228557480.png

16.10.2019 19:10:18 | 19:11:22
#259884 [+1] Piilota Suosittele

Oon Guggahaddutäde-Pebeta!
Olem vehreä ja sinisilimääne!

Raha saa taikaseinä ja westend.
Töi on Gaylaniämi.
Oon nähäny vaan hyvii pakoloisii.
Satto olla, että ne ol initian pakoloisi.
Hyvii Nokinäätä-koodareit ne ol. Multimediaosaajii.
Ei kukka tehennä Pebetal pahha.
Ei raiska, vaikka Pebeta ehkä vähä tahto!

17.10.2019 06:38:40 | 06:40:28
#260019 [+-] Piilota Suosittele

>>259884
Käytän intialaisia koodareita jos joku projekti heittäytyy liian itseääntoistavaksi mitä en siedä alkuunkaan. Ne pyytää jotain 3€/h ja tekevät hyvää jälkeä.

Ei intialaisista voi kovin kattavaa raiskaustilastoa ottaa kun niitä ei suomessa paljoa ole (5 730/2018).

Tekevät hommat, varmaan sitten raiskauksetkin huolella, koska muuten en enää palkkaa heitä, ja he tietävät sen. Turkkilaiset on vähän kalliimpia, mutta tehokkaita kanssa.

Mä en saanu paljon tekstistä selevää joten tää on vaan asian sivusta josta sain selvää.

[ 3 viestiä | ]