alone luolasto alone luolasto
ähläm sähläm wallahh ähläm sähläm wallahh
Nyt löytyy Nyt löytyy
Alligaattori Alligaattori
Englanti ja Ranska Englanti ja Ranska
resilar resilar
Vanhoja poikia viiksekkäitä Vanhoja poikia viiksekkäitä
hai hyökkäys hai hyökkäys
Se kuuluisa perspillu on löytynyt Se kuuluisa perspillu on löytynyt
Kommunistit. Kommunistit.
lihan syönti lihan syönti
Tiedemiehet ovat löytäneet syyn antisemitismiin: Juutalaiset Tiedemiehet ovat löytäneet syyn antisemitismiin: Juutalaiset
SS market SS market
Pääministeri Pääministeri
Hävisi massinsa Hävisi massinsa
greta lomalla greta lomalla
Setällä on näppärät sormet Setällä on näppärät sormet
suomi täältä tullaan suomi täältä tullaan
You suck Mcbain You suck Mcbain
Roopen pelit Roopen pelit
Hirsipuuhun matkalla Hirsipuuhun matkalla
John Holmes John Holmes
Jotain vituttaa 🤣 Jotain vituttaa 🤣
Pakkaustukku ei tahdo asiakkaita :D Pakkaustukku ei tahdo asiakkaita :D
 937 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.95 MB, 1 tiedosto, 17.10.2019 17:39:02
[ + 5 - | ]

martilla kylmä

[35602] [martti-mielikaisella-kylma.png] [2.95 MB] [1491x1409] [] []
martti-mielikaisella-kylma.png

martti mielikäinen

 · 

kylmä

(30)
17.10.2019 18:16:48
#260208 [+-] Piilota Suosittele

>>260199 En minä käytä koskaan. Talvellakin tepastelen turvakengät jalassa käyttäen mahdollisimman ohuita sukkia. Sitten kun on niin kylmä että alkaa varpaita paleltaa niin saa jäädä kotia.

17.10.2019 18:31:04
#260222 [+-] Piilota Suosittele

>>260219
Villasukat kaiken lisäksi ainakin omalla kohdalla hiostavat kesälläkin vähemmän kuin tavan sukat. Onneksi mummivainaa kutoi eläessään semmoisen arsenaalin villasukkia, että tuskin saan omana elinaikana kulutettua jokaista paria puhki.

18.10.2019 11:21:23
#260486 [+-] Piilota Suosittele

>>260208
Talvellakin tepastelen turvakengät jalassa käyttäen mahdollisimman ohuita sukkia.

Nyt pääs valhe. Turvakengissä, ja varsinkin turvasaappaissa käytetään aina villasukkia. Jopa 2018 35°C keleillä.

19.10.2019 21:04:52
#261189 [+-] Piilota Suosittele

>>260951
Sukatkin kuluvat jos liikkuu. Ostan niitä aina 10 paria koska en kauheasti välitä shoppailusta.

Bokserit näyttävät pestyinäkin siltä kuin olisivat taynnä paskaa, koska se musta väri kuluu ajan myötä pois. Kun otat housut pois ja nainen näkee täysin puhtaat mutta ruskeat kalsarisi, voi libido laskea :D

[ 14 viestiä | ]