Veivari Veivari
20 vuotias yoomeri 20 vuotias yoomeri
Sääksi Sääksi
Hyvästi, sankari! Hyvästi, sankari!
Ankronikka Ankronikka
Sulla on jotain tuossa.... Sulla on jotain tuossa....
Combo. Combo.
Tulepas nyt sieltä :p Tulepas nyt sieltä :p
Japanilainen tarina. Japanilainen tarina.
DrHansAsbergin päivä. DrHansAsbergin päivä.
Bepanthen-miespikapaint Bepanthen-miespikapaint
Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta? Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta?
Hauskat annokset Hauskat annokset
Runt of the litter Runt of the litter
Kuinka kehtaat >:3 Kuinka kehtaat >:3
Antibiootti. Antibiootti.
Seuraa elämäsi naista. Seuraa elämäsi naista.
tosi tapahtuma happy wheel's sarja kuva tosi tapahtuma happy wheel's sarja kuva
Prostitoitu. Prostitoitu.
Ou nou Ou nou
Jeesus. Jeesus.
Nykäsen Matti Nykäsen Matti
1st World Cat Problems 1st World Cat Problems
Köllötteleviä kisuja Köllötteleviä kisuja
 1 143 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto, 19.10.2019 00:13:10
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 19.10.2019.

sähköautot

[35648] [sahkoautot-on-neideille.png] [0.65 MB] [606x753] [] []
sahkoautot-on-neideille.png

sähköauto

(22)  · 

greta thunberg

(37)  · 

feministi

(121)  · 

suvakki

(154)  · 

the rock

(5)
20.10.2019 00:46:10 | 00:46:25
#261273 [+-] Piilota Suosittele

No joo... Bayerncar myi "alkaen 15 donaa" -hinnalla Fiat 500e täyssähköautoja, joita myös Teemu Selänne mainosti.

Latauksella sellaisen 150 kilsaa. Siis 150. Perkele edes kotoa asiakkaalle Helsinkiin en pääsisi.

Siksi lähti pieni bensakone turbolla just tilaukseen.

20.10.2019 10:09:22
#261368 [+-] Piilota Suosittele

>>261273
Kaupunkiautoiks tommoset kikkareet onki tarkotettu.
Pistokehybridi ois periaatteessa yks parhaita ratkasuja sellaseen toimintaan missä tulee verrattaen vähän yli 100km reissuja.

Kaasu-bensahybridi ois kans hyvä ja nykyään samoissa hinnoissaki ko pelkät bensakoneelliset, mutta vittu kun ei sitä kaasu saa suomesta :D

20.10.2019 12:54:47
#261405 [+-] Piilota Suosittele

>>261368

Vetyautojen seuraavia sukupolvia odotellessa...

Mutta tuohon kaasuautoon... muistan jo kun joskus 10-13 vuotta sitten Stadissa olin kaasutaksissa ja juttelin sen omistajan kanssa. Oli ihan fiksu vehje juu, mutta verotettiin kuin dieseliä ja tankkauspaikkoja oli vähän. Sittemmin tankkauspaikkoja on niihin tullut vähän lisää (esim. n. 5 kilsan päässä on), mutta edelleen aika vähän. Nythän ovat kyllä luvanneet, että sitä tuetaan ja verkostosta tulee "maanlaajuinen" (mikä sitten totuus onkaan).

Itsekin katselin VW -konsernin kaasuautoja. Hinnat olivat melko järkeviä joo, mutta Seatilla tehot niissä vehkeissä oli aika laimeat ja varusteet kehnot (olisi tullut aika kalliiksi jo kunnon vekotin), niin pitäydyin bensassa.

20.10.2019 15:01:50
#261440 [+-] Piilota Suosittele

>>261405
Suomi kyllä pilaa hyvät mahollisuudet älyttömällä verotussysteemillä just noiden uusien käyttövoimien kohalla.

Saa nähä tosiaan tuleeko vedystä mitään.

[ 8 viestiä | ]