Interstellar venäjä edition Interstellar venäjä edition
ruoka apu apustaja apu apustaja ruoka apu apustaja apu apustaja
Juuri näin :DD Juuri näin :DD
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Privet Privet
Hylkeellä on asiaa Hylkeellä on asiaa
Kakkonen on ykkönen Kakkonen on ykkönen
AoE irl AoE irl
Naamat tehosteilla Naamat tehosteilla
Dolan vihellysmusa Dolan vihellysmusa
Doom guy Doom guy
mursu mursu
Jäi kotiin Jäi kotiin
Fuck yea! Fuck yea!
Suomessa vaan hapanta toimisto irmeli kyylää Suomessa vaan hapanta toimisto irmeli kyylää
vastahiekkaista touhua vastahiekkaista touhua
Pridejuhlaa. Ja kivaa on!! Pridejuhlaa. Ja kivaa on!!
Lapin Halla-aho Jugend Lapin Halla-aho Jugend
huuman sekosi lopullisesti -_- huuman sekosi lopullisesti -_-
skottilainen Pipsa possu skottilainen Pipsa possu
Rantamaisema Rantamaisema
( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kaliforniamies taas vauhdissa Kaliforniamies taas vauhdissa
EA - It's all in the wallet EA - It's all in the wallet
 515 näyttökertaa, 6 viestiä, 6.86 MB, 1 tiedosto, 16.09.2025 18:26:30
[ + 2 | ]

puola on rasistinen

[83107] [4de96d893036ef0a.mp4] [6.86 MB] [720x1280] [56.31s] [] []

neekeri

(1402)  · 

ulisee

(10)  · 

puola

(59)  · 

rasismi

(148)
16.09.2025 21:51:48
#717466 [+5] Piilota Suosittele

Oli se suomi, viro, puola, espanja tai italia, niin 90% todennäköisyydellä poliisi ei pysäytä sinua ilman pätevää syytä.
Se että hiekkaneekeri tekee rasismipäätelmän muka alle 2 tunnin oleskelun perusteella, kertoo enemmän hiekkaneekeristä, kuin kansakunnasta jossa hiekkaneekeri on kylässä.

16.09.2025 22:38:28
#717468 [+4] Piilota Suosittele

>>717466 Melko varmasti jollakin on tuon huomion onnistunut itseensä kiinnittämään.
Ja jos haluaa tuolla asenteella jatkaa, että paikka on rasistinen, niin se varmasti heijastuu
käytökseen, jolla todennäköisesti pääsee sitten loppupelissä sinne asemalle raudoissa.

Eli jatka toki tuolla tiuskimisella ja muista hätyyttää paikallista, niin selviää
miksi puolassa ei ole maahanmuuton kanssa samanlaisia ongelmia, kuin muualla euroopassa.

16.09.2025 23:26:15
#717474 [+3] Piilota Suosittele

>>717468
Juuri tuo oikea asennoituminen, paikallisten tapojen ja kultturin huomiointi takaa ettei päädy silmätikuksi vieraalla maalla, toki länsimaisena, vaaleaihoisena on silmätikku jossain afrikassa, lähi-idässä ja aasiassa vaikkei mitään silmiinpistävää, tai pahennusta aiheuttavaa tekisikään.

17.09.2025 17:07:09
#717568 [+4] Piilota Suosittele

siksi puolassa on niin paljon vähemmän rikollisuutta, kuin esimerkiksi briteissä, ranskassa tai saksassa.. kun poliisi profiloi etnisesti niin ongelmilta vältytään :)

[ 6 viestiä | ]