Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Casual casual Casual casual
Sipsejä ja Google, voi juku mikä arkiaamu Sipsejä ja Google, voi juku mikä arkiaamu
Miksi kissa ottaa yhteyttä mikrotukeen? Miksi kissa ottaa yhteyttä mikrotukeen?
Sekalaisia Sekalaisia
En voi hyvin En voi hyvin
Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi
GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D
TIR TIR
Mailamies Mailamies
Trumpettisoolo Trumpettisoolo
>Dong ding :D >Dong ding :D
KKK on oikeasti suvakkipuolue KKK on oikeasti suvakkipuolue
Elehdi oikein Elehdi oikein
We're doomed. We're doomed.
FPS-Doug FPS-Doug
Tässä on maailman suurin spurdo Tässä on maailman suurin spurdo
Saunasarjakuva Saunasarjakuva
Kukkuu, mitä lintu? Kukkuu, mitä lintu?
DYAC DYAC
Spurdoilun esiasde :DD Spurdoilun esiasde :DD
Mal Mal
spurdo :---------D spurdo :---------D
Haaveilee... Haaveilee...
 780 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 19.10.2019 17:49:13
[ + 7 - | ]

kaikki mukaan ilmastotalkoisiin!

[35677] [0.jpg] [0.07 MB] [800x519] [] []
0.jpg

tapa

(6)  · 

itsesi

(7)  · 

vihreät

(424)  · 

de grönä

(125)
09.01.2020 08:27:16
#291569 [+-] Piilota Suosittele

>>261199
Jeb, harmi että ilmastoasioissa ollaan nyt niin keskittyneitä ainakin mitä mediasta lukee. Eivät ihmiset siihen voi vaikuttaa.

Yhteen asiaan kyllä: isojen kaupunkien lähellä olevat voimalat ja tehtaat tuottavat tukalat olot miljoonille, mutta tällä ei paljoa ole ilmaston lämpenemisen kanssa tekoa.

09.01.2020 19:21:53
#291789 [+-] Piilota Suosittele

>>291569
No niinpä.

Nyt vain vouhkataan ilmaston pelastuksesta - no, mihin meni se merien pelastus? Jumalauta, siellä on meret täynnä muovia ja Reetta Tusinaburgerista ja kakrujen koululintsauksesta vain puhutaan.

Ja ilmaston yhteydessä puhutaan täällä vain henkilöautoliikenteen päästöistä. Ja autoilijoiden kurittamisesta. Unohdetaan teollisuus, tehtaat, ilmaliikenne, laivaliikenne...
Unohdetaan kuinka henkilöautojen kulutuslukemat ovat laskeneet roimasti vaikka 20 vuoden takaisesta - samoin päästöt. Puhutaan sähköautoista ja sitten sanotaan, että kun ajat sillä 10 vuotta, niin pääset tasoihin talouden osalta kun ajaisit bensiiniautolla. Ja aikas paljon pitää ajaa, että se on luonnolle parempi...

Samoin unohdetaan myös kuinka MY -dieselin tukemisella saataisiin pelastettua maailmaa paljon. Ja taulapäähallitus Somali-Demokraatti-Pelastajien (suurin intressi heillä) johdolla ei suostu alentamaan MY:n veroja - vaikka se olisi ilmasto- ja luontoteko.

Olen tarpeeksi vanha muistamaan, kuinka aikanaan vouhkattiin otsonikerroksesta ja kuinka me kuolemme tänne juuri. No, saatiin ainakin uusia kylmälaitteita myytyä paljon ja markkinatalous pyörimään. Ehkä me jotain sitten pelastettiinkin oikeasti. Tai sitten tuli vain pahempia myrkkyjä, jotka vaikuttavat toisaalla taas...

09.01.2020 20:58:41
#291829 [+-] Piilota Suosittele

>>291789
Ihmisen osuus on siis prosentin luokkaa? Ilmastopaneelille on annettu liian vapaat kädet. Oispa vittu syntyny seiskytluvulla.

Semmonen WW3-purge/puhdistus ois kohillaan.

[ 5 viestiä | ]