Lonkeronpakottajavartia Lonkeronpakottajavartia
Apinakin tykkää Apinakin tykkää
tiedä paikkasi, poika. tiedä paikkasi, poika.
BIC kynä BIC kynä
Puuluu Puuluu
O hi! Low five! O hi! Low five!
Pirullista Pirullista
Venn- diagrammi Venn- diagrammi
Thrash only Thrash only
gang weeders gang weeders
1st World Cat Problems 1st World Cat Problems
Törkyrikkaat asunnottomat Törkyrikkaat asunnottomat
Kohta lentää Kohta lentää
Talvi Talvi
Setä Setä
Kissakuvia (ja koiro) Kissakuvia (ja koiro)
Kids In The Hall - Communism Kids In The Hall - Communism
Failkokoelma Failkokoelma
Kuvakommentti Kuvakommentti
Ruuhka-aika Ruuhka-aika
Mmmm..... Mmmm.....
Kuka on hän? Kuka on hän?
Lamaha Lamaha
Ruåttinkielisillä on enempi rahaa Ruåttinkielisillä on enempi rahaa
 1 496 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.28 MB, 1 tiedosto, 10.12.2021 01:16:36
[ + 10 - | ]
👑 Katsotuin 10.12.2021.

sähkö autot

[59460] [sahkoautot.png] [1.28 MB] [1080x824] [] []
sahkoautot.png

sähkö auto

 · 

vihreät

(424)  · 

ilmasto hömppä

 · 

akku

(11)
10.12.2021 23:56:17
#527485 [+2] Piilota Suosittele

>>527417
Näistä puhuttiin lukiossa muuten jo 90-luvulla...

... mutta asiaan eli tuohon sähköautoon. Ei ole kyllä vielä valmis ja kunnolla käyttökelpoinen Sateenkaari-Sallin sähkistekniikka erityisesti Suomen leveysasteilla.

Enpä silti erityisesti talviaikaan V8:lla paljoa hihkuisi, kun kulutus on yli tuplat tuoreeseen tavalliseen pienilohkoiseen bensaturboon verrattuna ja MB:n tsiljoonan anturin ja niistä johtuvien ongelmien vuoksi kojetaulussakin on kunnon värisuora.

[ 4 viestiä | ]