paulig kahvin oikeinkäyttöä paulig kahvin oikeinkäyttöä
Kids say the nuttiest things Kids say the nuttiest things
Kisse tekee päätöksiä aamuteellä Kisse tekee päätöksiä aamuteellä
Mee pelle vittuhun! Mee pelle vittuhun!
Täällä voi maksaa Eurolandin euroilla Täällä voi maksaa Eurolandin euroilla
Hyväksyn tämän pensaan :3 Hyväksyn tämän pensaan :3
R.I.P. R.I.P.
Kun kepu häviää, leijonat voittaa Kun kepu häviää, leijonat voittaa
hyvää verta hyvää verta
J E C C U J E C C U
Sotakettuja Sotakettuja
niin paljon asiaa :3 niin paljon asiaa :3
Pyramidi Pyramidi
Kusiainen? Kusiainen?
Omituinen otus Omituinen otus
yllätysleijonia yllätysleijonia
tuuletin hitler tuuletin hitler
Sinkku Sinkku
tämä hyvä osata tämä hyvä osata
Puolicamomersu Puolicamomersu
Nukuttaa Nukuttaa
Miten? Miksi? Miten? Miksi?
Nykyfeminismi. Nykyfeminismi.
gei gei
 842 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.76 MB, 1 tiedosto, 24.10.2019 22:36:08
[ + 1 | ]

Sushi joo

[35865] [tiedosto.jpg] [2.76 MB] [3120x4160] [] []
tiedosto.jpg

sushi

(17)  · 

mättö

(67)  · 

ruoka

(404)  · 

wasabi

 · 

soijakastike

24.10.2019 23:27:33
#262856 [+-] Piilota Suosittele

>>262850
Mjaa itekki monesti laittanu siihe soijaa wasabii ku se o helpompaa sillee jos o voimakasta wasabia. Mut ei se oo koskaa näyttäny kissanoksennukselle :D

[ 8 viestiä | ]