Penismestari Penismestari
Vihreät arvot. Vihreät arvot.
emma emma
muutama lapsi muutama lapsi
Totuus Totuus
Entropia kasvaa Entropia kasvaa
Puujumalat Puujumalat
kutsumattomia vieraita kutsumattomia vieraita
tyhjäpää tyhjäpää
Vihreä pyöräjäbä taas! Vihreä pyöräjäbä taas!
Känni-ilta Känni-ilta
Valta kuuluu kansalle Valta kuuluu kansalle
Hyvää musaa Hyvää musaa
BnPPinkFloyd BnPPinkFloyd
Henry VIII Henry VIII
paskaa paskaa
Virtanen Virtanen
U mad U mad
kirjolohi kirjolohi
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Nyt sattuu Juh.. Saaraa leukaan Nyt sattuu Juh.. Saaraa leukaan
Harmin lista Harmin lista
kauko ohjattava lentokone kauko ohjattava lentokone
 861 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.84 MB, 1 tiedosto, 01.11.2019 20:00:36
[ + 6 - | ]

Paukku ties sen jo aikoinaan

[36197] [VID-20191101-WA0014.mp4] [7.84 MB] [848x480] [] []

02.11.2019 10:49:10 | 10:52:24
#265945 [+-] Piilota Suosittele

265924

Täytyy kyllä myöntää, että vaikka silloin meni osalla huonostikki, ihmiset oli pääsääntöisesti suht onnellisia. Poislukien tietenki kaikki tuhannet velkavankeudessa kituuttajat.
Ihmiskunnan parasta aikaa on tainnut olla 80-luvun alkupuoli, ennen kuin juppi kupla puhkeaa...

02.11.2019 12:34:01
#266002 [+-] Piilota Suosittele

265950

Kai minä sen nyt tiesin miltä ajalta tuo biisi on (1991). Mutta totuus on, että 80-luvun lopussa ja 90-luvun alku ei ollut hyvää kaikille. Mailmalla nuostiin noustiin hieman aikasemmin, mutta täällä vasta kunnolla 90-luvun loppupuolella. Toki ihmiset voivat mielestäni yleisesti paremmin.
ps. 80-luvulla oli kylmemmät talvet ja 1985 kutsuttiin "vuosisadan talveksi"...

02.11.2019 21:09:59
#266219 [+-] Piilota Suosittele

266201

Itsehän hiihtelin iloisesti ulkona pakkasessa tuolloin, olenhan 70-luvun nuori. :) Ja en tarkoitakkaan koko 80-lukua vaan alkupuolta.

03.11.2019 00:27:25
#266341 [+-] Piilota Suosittele

266320

Minen implikoi mitään, mutta me kummatkin tiedämme, ettet ole oikiassa...

Ja tuo sivistyssanasi näyttää venäjältä.

[ 9 viestiä | ]