Mikäs putin aiot olla tänä perjantaina? Mikäs putin aiot olla tänä perjantaina?
Luolastolaisen perjantai Luolastolaisen perjantai
Murkun vaellus Murkun vaellus
Suunnitteluosasto Suunnitteluosasto
kurpitsa juttuja kurpitsa juttuja
Samsung Sembalot! Samsung Sembalot!
rasmuspsykoosit rasmuspsykoosit
Paras gmod video ikinä Paras gmod video ikinä
Kim-kollaasi 3 Kim-kollaasi 3
Orange county chicken choppers Orange county chicken choppers
Alibi on paras Alibi on paras
Donald Trumpin varhaiset vuodet Donald Trumpin varhaiset vuodet
Itä juttuja Itä juttuja
Monica Bellucci Monica Bellucci
WTF WTF
Patsaita Patsaita
Kippari kallen viagra Kippari kallen viagra
Kaverit Kaverit
Näköharhoja Näköharhoja
Räntäpömpytin HD Räntäpömpytin HD
Miten on, valkoinen nainen? Miten on, valkoinen nainen?
Mario Goes Berserk Mario Goes Berserk
Metsäneekerin elämää Metsäneekerin elämää
gnulag gnulag
 861 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.84 MB, 1 tiedosto, 01.11.2019 20:00:36
[ + 6 - | ]

Paukku ties sen jo aikoinaan

[36197] [VID-20191101-WA0014.mp4] [7.84 MB] [848x480] [] []

02.11.2019 10:49:10 | 10:52:24
#265945 [+-] Piilota Suosittele

265924

Täytyy kyllä myöntää, että vaikka silloin meni osalla huonostikki, ihmiset oli pääsääntöisesti suht onnellisia. Poislukien tietenki kaikki tuhannet velkavankeudessa kituuttajat.
Ihmiskunnan parasta aikaa on tainnut olla 80-luvun alkupuoli, ennen kuin juppi kupla puhkeaa...

02.11.2019 12:34:01
#266002 [+-] Piilota Suosittele

265950

Kai minä sen nyt tiesin miltä ajalta tuo biisi on (1991). Mutta totuus on, että 80-luvun lopussa ja 90-luvun alku ei ollut hyvää kaikille. Mailmalla nuostiin noustiin hieman aikasemmin, mutta täällä vasta kunnolla 90-luvun loppupuolella. Toki ihmiset voivat mielestäni yleisesti paremmin.
ps. 80-luvulla oli kylmemmät talvet ja 1985 kutsuttiin "vuosisadan talveksi"...

02.11.2019 21:09:59
#266219 [+-] Piilota Suosittele

266201

Itsehän hiihtelin iloisesti ulkona pakkasessa tuolloin, olenhan 70-luvun nuori. :) Ja en tarkoitakkaan koko 80-lukua vaan alkupuolta.

03.11.2019 00:27:25
#266341 [+-] Piilota Suosittele

266320

Minen implikoi mitään, mutta me kummatkin tiedämme, ettet ole oikiassa...

Ja tuo sivistyssanasi näyttää venäjältä.

[ 9 viestiä | ]