tipaton alkaa ihan kohta tipaton alkaa ihan kohta
haaskaan aikaa haaskaan aikaa
sierra jättää sen sierra jättää sen
Nelijä vilimiä Nelijä vilimiä
Pajeetin kaakao Pajeetin kaakao
Kyriakos Kapakoulak grizzly Kyriakos Kapakoulak grizzly
hinausapu hinausapu
Kekkonen voitti Kekkonen voitti
Vixen Virago Vixen Virago
grinch 67 grinch 67
Mitä naisella mielessä ? Mitä naisella mielessä ?
MIIIUUUU MIIIUUUU
työ kisset työ kisset
Kettuliuku Kettuliuku
Ihana nainen Ihana nainen
digimummo digimummo
absolute haram absolute haram
Lauantain namitissi Lauantain namitissi
Aatun maalaus Aatun maalaus
eräänlainen startipilotti eräänlainen startipilotti
nevermind nevermind
uudenvuodenjuhlat uudenvuodenjuhlat
sexy harri sexy harri
lihota laiheliini lihota laiheliini
 751 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.44 MB, 1 tiedosto, 01.11.2019 20:06:39
[ + 4 - | ]

Paukku kertoo vitsin

[36199] [VID-20191101-WA0016.mp4] [3.44 MB] [1280x720] [] []

03.11.2019 02:51:37
#266403 [+-] Piilota Suosittele

265958


En tykkää ysäristä koska se oli kurjaa aikaa! Ei varmaan ole mitenkään hankala asia suomalaiselle.

>>265985

Jos olisin härski kelmi luonteeltani, näin voisi olla!

03.11.2019 20:40:39
#266688 [+-] Piilota Suosittele

>>266403
Silloin se oli kurja myös Suomessa. Moni lähti oman käden kautta tai alkoholisoitui hallituksen takia. Monet perheet hajosivat ja hallitus sekä pankki söi pullaa.

[ 8 viestiä | ]