Luigette Luigette
Hommat hoidossa :3 Hommat hoidossa :3
Kunkun huutikset Kunkun huutikset
kun kaveri laittaa yllättäen dic picin kun kaveri laittaa yllättäen dic picin
Sekalaista paskaa kovon uumenista Sekalaista paskaa kovon uumenista
Make servas sen mustin :DDD Make servas sen mustin :DDD
Valtaistuin Valtaistuin
Suuteli isäntäänsä :3 Suuteli isäntäänsä :3
Järjestelykysymys Järjestelykysymys
Kohta lähtee henki Kohta lähtee henki
God bless God bless
Meemimorfoosi: Bowsette + Bongo Cat Meemimorfoosi: Bowsette + Bongo Cat
Guess who's back? Guess who's back?
Suomi says welcome Suomi says welcome
Turvat kiinni Turvat kiinni
Haisuli :3 Haisuli :3
Charlie bit me Charlie bit me
Kun Amerikkalaiset ampuvat toisiaan kouluissa Kun Amerikkalaiset ampuvat toisiaan kouluissa
Tällänenkin joskus oli Tällänenkin joskus oli
Waluigette Waluigette
Maapallo ja ydintalvi Maapallo ja ydintalvi
Mä ajan mun elämän ohituskaistaa Mä ajan mun elämän ohituskaistaa
Batmetal Forever ja Barbaran perse :3 Batmetal Forever ja Barbaran perse :3
Uutisiin liittymätön media Uutisiin liittymätön media
 790 näyttökertaa, 7 viestiä, 6.11 MB, 1 tiedosto, 04.11.2019 22:02:50
[ + 1 | ]

Kunnan pojat ahkeroi

[36378] [0.mp4] [6.11 MB] [960x1200] [] []

04.11.2019 22:10:06
#266947 [+-] Piilota Suosittele

Oottakaaskun Kauppisen pete kertoo. Oltiin vähäsuo pentin ja ryhäs kustaan kanssa juomassa olvi kolmosta maan siirto firman työmaan viereisellä työ maalla

04.11.2019 22:44:12 | 22:44:31
#266969 [+-] Piilota Suosittele

>>266947 Kyllä nää on niitä Kummelin Tampaajia ja varmasti ovat jokainen tehneet ainakin jo 20K tampin... ehkä joku heistä on voinut jo ansaita tampoonin arvonimen.

05.11.2019 00:32:46
#267010 [+-] Piilota Suosittele

Ylläpidon yksityistämisessä olisi järkeä, yritys tekisi hommat mahdollisimman pienellä henkilökunnalla säästääkseen kuluissa eikä velttoilua suvata. Suomen tapa on yrityksen myynti ja yritykselle päätösvalta hinnasta.

05.11.2019 01:29:44
#267030 [+1] Piilota Suosittele

>>267010
He, muistakko ku taannoin britit hokas kokkeilla asiaa junaverkostolla? Ei siinä kauaa menny ku piti kollektivisoijja takas valtiolle. Ainua ero tietenkin oli siinä, että yksityisen aikaan rahaa valu yksityisille eikä nekään tehneet mitään velvoitteitaan.

[ 7 viestiä | ]