ai ai
ES-gauban bärinöitä ES-gauban bärinöitä
virgin prophet vs Chad Messiah virgin prophet vs Chad Messiah
Papa-Kratos ei hyväksy Papa-Kratos ei hyväksy
muumit muumit
Quest of the Manwhore Quest of the Manwhore
virgin saarna vs chad fundamentalisti virgin saarna vs chad fundamentalisti
Tää Vissiin oli hakusessa? Tää Vissiin oli hakusessa?
Release the Krääkken! Release the Krääkken!
The Great Chimp Heist The Great Chimp Heist
Joulu maalla Joulu maalla
Kotini tuntui joskus kodilta Kotini tuntui joskus kodilta
Muuntautuminen Muuntautuminen
Herp-Derp! T:Kauris Herp-Derp! T:Kauris
Totuus Totuus
uusi taiteellinen neron leimaukseni uusi taiteellinen neron leimaukseni
Ruoka blogii Ruoka blogii
Persereikä kuvia pilluämmä Persereikä kuvia pilluämmä
Attack on Gondola Attack on Gondola
Agut (vaakku) Agut (vaakku)
Final Form Final Form
Soitti paranoidin Soitti paranoidin
Olkoon börh kanssanne :3 Olkoon börh kanssanne :3
nyt se pois suusta ja heti nyt se pois suusta ja heti
 776 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.62 MB, 1 tiedosto, 10.11.2019 15:42:42
[ + 2 | ]

Lisääki sai ottaa...

[36539] [20191110_142009.jpg] [3.62 MB] [3096x4128] [] []
20191110_142009.jpg

10.11.2019 16:21:34
#268862 [+-] Piilota Suosittele

>>268848
Oijjoi kuinka tumman ja rapean näköistä pekonia. Ja kunnon sinapin ; ketsupin kanssa kyllä nakki ja lihapulla maittaisi. Ja ristikkoperunat on tosi pop, mutta ne kalpenevat pekonin vieressä todella nopeasti.

10.11.2019 19:34:02
#268948 [+-] Piilota Suosittele

>>268862
Pekonin pitää olla pikkassen palanu, mut en nyt pilannu ruokaa ketsupilla tai sinapilla.
>>268941
Sehän on oikeesti ihan miltei mautonta, mut nyt tuli kyllä pikkasen tippa linssiin...

10.11.2019 19:39:11
#268951 [+-] Piilota Suosittele

>>268948 Tuo on rikos ihmisyyttä ja hyvää salaattia vastaan! Kerran olin Vaasassa Hotelli Valloniassa yötä. No söin siinä hotellissa niinkuin ruukaan siellä tehdä. Lapioin kasan salaattia lautaselle ennenkun huomasin että kokin perkele oli lyönyt sekaan raaka sipulia! Minkälainen sairas ihmispaska laittaa salaattiin raakaa sipulia?

[ 11 viestiä | ]