kaikki tarpeellinen kaikki tarpeellinen
do a barrelroll do a barrelroll
rare drifting pepe rare drifting pepe
ruokaa ruokaa
pixelivessa pixelivessa
kop kop saatana kop kop saatana
casemod casemod
Lady Voldemort uudessa Harry Potterissa Lady Voldemort uudessa Harry Potterissa
oppitunti naisille oppitunti naisille
Vatikaanin animepoika-maskotti Vatikaanin animepoika-maskotti
Makutesti Makutesti
vitun hyvä pöytä vitun hyvä pöytä
Heh kjeh Heh kjeh
hupsista hupsista
Suihkussa Suihkussa
hieno sohva hieno sohva
Rentouttava linnunlaulu Rentouttava linnunlaulu
liukuu niin saatanasti liukuu niin saatanasti
ez money ez money
varasti sähköä varasti sähköä
hienosti asennettu hienosti asennettu
täytä ruokakipponi hooman täytä ruokakipponi hooman
nätti kylppäriremontti nätti kylppäriremontti
iloinen olut iloinen olut
 476 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.5 MB, 1 tiedosto, 27.06.2025 16:56:12
[ + 1 | ]

Maistuisko?

[81500] [tiedosto.jpg] [0.5 MB] [1536x2048] [] []
tiedosto.jpg

27.06.2025 20:47:47
#704048 [+1] Piilota Suosittele

Tilasin joskus jonku megarullakebu jossa oli ranskikset mukana yms. No se sitte saapu ja aloin syömää ja mietin että ompa paska rulla. Sitte muistin että hetkinen että eiks täs pitäny tulla ranet mukana. Ne oli vittu siellä rullakebu sisällä joka teki siitä varmaa 5x paskemma :D Voin kuvitella että yhtä paskaa pizzassa.

27.06.2025 21:16:37
#704076 [+-] Piilota Suosittele

>>704048
Mä kokeilin samaa joskus, tuli todella outo olo sitä syödessä. Ranut on liian kova tekstuuri rullakebua vasten, mutta jos ne ranut on lötköjä niin se on vielä huonompi vaihtoehto.

Rullakebab aurajustolla on jees jos tykkää. Toki parhaimman rullakebun sais itse tekemällä, jos laittais ihan kunnon kanaa eikä sitä kebulan. Se on samanlainen lihavarras mut kanaa. Ei toimi oikeen. Pitäs olla pannulla paistettua broileria niin vittu tulis hyvää. Guacamolea kaveriks jos hakee tex mex vivahteita

27.06.2025 22:14:12
#704115 [+-] Piilota Suosittele

>>704094
Pitäs syödä kai heti ravintolassa, wolttineekeri käy kolmessa eri paikassa ennen sua niin uskon varmasti että oli tosi nami nami yrittää syödä sitä

[ 12 viestiä | ]