es-power es-power
Alfa Alfa
Mee vittu töihin :D Mee vittu töihin :D
Asuntokaupat Asuntokaupat
Venäläistä youtube sontaa Venäläistä youtube sontaa
Kaunis töttö :3 Kaunis töttö :3
Tonnin apatia :( Tonnin apatia :(
Hyvän pojan derppaus Hyvän pojan derppaus
No Fun Burgeri No Fun Burgeri
Karvatennari Karvatennari
Eteläpuiston kamut Eteläpuiston kamut
Pokemon taistelu Pokemon taistelu
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
Alfred Tornion rajalla Alfred Tornion rajalla
Ajattelin nyt mennä nukkumaan. Ajattelin nyt mennä nukkumaan.
Niin sympaattinen :) Niin sympaattinen :)
ilmeeni kuin istun paskalla ilmeeni kuin istun paskalla
Mitä näenkään Mitä näenkään
Vittu Fry sua saa aina hävetä Vittu Fry sua saa aina hävetä
Ace of Spades Ace of Spades
stop stop
Pikselitaide 4/5 Pikselitaide 4/5
kaikki ei ole sitä miltä näyttää kaikki ei ole sitä miltä näyttää
Smoke weed Smoke weed
 731 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.06 MB, 1 tiedosto, 08.04.2021 15:57:31
[ + 0 | ]

Rahaa se vaan on

[52932] [IMG_20210408_155451.jpg] [4.06 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20210408_155451.jpg

50 euroa

 · 

kaksituhatta

 · 

käteisellä

08.04.2021 23:05:18
#455040 [+-] Piilota Suosittele

Ostin Vehosta edellisen auton, niin annoin Pösön avaimet, 7000 euroa käteisenä 50 euron seteleinä ja sitten vielä vähän muovia. Maksutavasta myyjä totesi vain, että kaikki raha otetaan maksutavasta riippumatta vastaan ja käteistä on vielä hyvinkin paljon. Kassatätikin vain totesi, että mukava pino ja rahanlaskukoneelle vähän työtä.

Oli kyllä hyvä Citroen. Jos olisin tiennyt, että korona iskee alkuvuodesta 2020, niin olisin pitänyt Citroenia vuoden tai kaksi vielä.

10.04.2021 09:42:17
#455325 [+-] Piilota Suosittele

>>455040
Itse olin menossa myös autoa ostamaan, mutta paljon pienempää.
Harvemmin tulee isompaa summaa käteisenä käsiteltyä ja tuossa ei ole edes kaikki, kun automaatista ei saa kuin 2000€ päivässä ja pankkiin täytyisi varata aika jonnekkin kolmen viikon päähän.

[ 6 viestiä | ]