Intterneetti Intterneetti
hentaita hentaita
stacy ray gif stacy ray gif
Kapseli halla-aho Kapseli halla-aho
veden roiskiminen veden roiskiminen
Kenkiä Kenkiä
Karen dvd Karen dvd
Älysi katkesi Älysi katkesi
Ajattelinkin tässä nyt Oonaa-alkuperäinen Ajattelinkin tässä nyt Oonaa-alkuperäinen
Kuvaotokset #49 Kuvaotokset #49
Mrilevain kaljanhakureissu Mrilevain kaljanhakureissu
Haista kaavittu Haista kaavittu
1# Eka luukussa Petteri! 1# Eka luukussa Petteri!
Sienimestari :3 Sienimestari :3
maski maski
Hömph Hömph
Mahtavat tissit! Mahtavat tissit!
Gretan tupakka tauko Gretan tupakka tauko
animea animea
Sitoutumaton rehellinen ryhmä2 Sitoutumaton rehellinen ryhmä2
Ruokavinkki Ruokavinkki
Slipknot Slipknot
peek a boo peek a boo
Panseksuaali Panseksuaali
 731 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.06 MB, 1 tiedosto, 08.04.2021 15:57:31
[ + 0 | ]

Rahaa se vaan on

[52932] [IMG_20210408_155451.jpg] [4.06 MB] [3120x4160] [] []
IMG_20210408_155451.jpg

50 euroa

 · 

kaksituhatta

 · 

käteisellä

08.04.2021 23:05:18
#455040 [+-] Piilota Suosittele

Ostin Vehosta edellisen auton, niin annoin Pösön avaimet, 7000 euroa käteisenä 50 euron seteleinä ja sitten vielä vähän muovia. Maksutavasta myyjä totesi vain, että kaikki raha otetaan maksutavasta riippumatta vastaan ja käteistä on vielä hyvinkin paljon. Kassatätikin vain totesi, että mukava pino ja rahanlaskukoneelle vähän työtä.

Oli kyllä hyvä Citroen. Jos olisin tiennyt, että korona iskee alkuvuodesta 2020, niin olisin pitänyt Citroenia vuoden tai kaksi vielä.

10.04.2021 09:42:17
#455325 [+-] Piilota Suosittele

>>455040
Itse olin menossa myös autoa ostamaan, mutta paljon pienempää.
Harvemmin tulee isompaa summaa käteisenä käsiteltyä ja tuossa ei ole edes kaikki, kun automaatista ei saa kuin 2000€ päivässä ja pankkiin täytyisi varata aika jonnekkin kolmen viikon päähän.

[ 6 viestiä | ]