Lumipallona luokses pompin vaan Lumipallona luokses pompin vaan
hiirikanuuna hiirikanuuna
Hieno tatuointi Hieno tatuointi
ennen pelattiin kolffiakin oikein ennen pelattiin kolffiakin oikein
Herää poikani! Herää poikani!
Panisikko? Panisikko?
Repostnikin mummo Repostnikin mummo
emme pääse ylös :3:3 emme pääse ylös :3:3
Lasten paita Lasten paita
Eilen oli Suomen lipun päivä Eilen oli Suomen lipun päivä
Niilo eduskuntaan Niilo eduskuntaan
Suomen ilmavoimat Suomen ilmavoimat
Iltasatu Iltasatu
nälkänen lintu nälkänen lintu
Omakuva Omakuva
näin kohdellaan eläimiä/oikein kasvatettu näin kohdellaan eläimiä/oikein kasvatettu
Paavi :3 Paavi :3
Viimeinen kuva Kaloriinasta (syvyys 102m) Viimeinen kuva Kaloriinasta (syvyys 102m)
Hyväksyn tämän pensaan :3 Hyväksyn tämän pensaan :3
Neuvostoharppu Neuvostoharppu
Donald Duck - Donald's Dilemma - 1947 Donald Duck - Donald's Dilemma - 1947
senkin sottapytty :3 senkin sottapytty :3
yllätysleijonia yllätysleijonia
väärä reikä väärä reikä
 850 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.2 MB, 1 tiedosto, 01.12.2019 10:45:11
[ + 5 | ]

Tuikku karuselli

[37268] [VID-20191201-WA0001.mp4] [3.2 MB] [352x640] [] []

02.12.2019 19:52:49
#277983 [+1] Piilota Suosittele

>>277375
Silent Service 2 oli hieno sukellusvenesotapeli. Aijai siinä tunnit lensivät kuin siivillä kun väijyi miehistönkuljetusaluksia ja väisteli tuhoaja-partioita.

02.12.2019 21:48:09
#278035 [+-] Piilota Suosittele

>>277991
Jokaisella osastolla on omat damage%, tykki/periskooppi/torpedoluolat sun muut voi olla eritavalla paskana. Rungon yleiskestävyys on myös koetuksella syvyyspommituksessa.

"Hull Buckling!" kuuluu vieläkin painajaisissa ;)

03.12.2019 03:44:44
#278126 [+-] Piilota Suosittele

>>278035
Voi toki olla että aika kultaa muistot. Olen tässä pelaillut emulaattorin kautta vanhoja pelejä muna kädessä ja huomannut etteivät ne nyt niin erikoisia olleetkaan.

Parempi muistella ne kultasina.

03.12.2019 12:59:34 | 13:00:27
#278248 [+-] Piilota Suosittele

>>278126
No ei helvetissä pystyisi enää pelaamaan. Varmaan silmät sulaisi niistä grafiikoista. Pelaillaan tätä Battlefleet Gothic Armada 2:sta vaan...

[ 16 viestiä | ]